Cursuri Fashion Business

Avatar utilizator
4,400lei
Fashion Business

Industria modei este una dintre cele mai puternice, frumoase si profitabile din lume. Cu ajutorul unei metodologii simple si eficiente, aceste cursuri Fashion Business va propune o incursiune in “ABC”-ul unui business in domeniu, combinand elemente teoretice de baza in mediul de afaceri cu cele specifice domeniului fashion, intr-o expertiza unica, bazata pe studii de caz si multiple exemplificari.

In cadrul cursului nostru inveti sa te specializezi in fashion buying si sa decizi ce va fi in magazine in sezonul urmator.

Cursuri Fashion business – descriere

Cursul de Fashion Business DallesGO exploreaza tendinte, combinatia produselor, programul cumparatorului, range planning, strategii de pret si profitabilitate, toate extrem de importante in planificarea aprovizionarii unei colectii de moda. Aptitudinile excelente de negociere sunt o cerinta fundamentala alaturi de procesul stabilirii preturilor, mercantizare, bugetare, aprovizionarea in timp util a materialelor, retele de distributie si timpul de procesare a comenzii. Cumparatorul trebuie sa fie atat creativ, cat si un profesionist pe partea de business, cu aptitudini serioase de mercantizare, pentru a asigura cu succes lantul de aprovizionare. Estimarea realista a vanzarilor si a cererii clientului este extrem de importanta pentru succesul unui brand de moda. Vei vedea insa ca un fashion buyer poate sa inceapa sa munceasca cu doar cateva luni inainte sau, cateodata, cu ani inainte, depinzand de produs si de pozitionarea pietei.

La cursul DallesGO vei invata sub indrumarea celor mai buni specializti din industria fashion cum sa anticipezi tendintele printr-o analiza atenta a Saptamanilor de Moda, prin cercetare si analizarea publicului tinta si prin evaluarea miscarilor si curentelor prezente din industria de moda, cum ar fi sustenabilitate, influenta new media care modifica gusturile consumatorului, si in esenta, obiceiurile acestuia.

De asemenea, vei invata cum sa faci analize detaliate asupra vanzarilor precedente pentru a putea prevedea cum vor decurge vanzarile viitoare, intelegand, totodata, aspectele practice si teoretice ale unei campanii de cumparare, impactul merchandisingului si expunerii asupra vanzarilor, atat in magazin, cat si in mediul online (e-commerce).

Si ca sa va deschidem apetitul pentru un business in moda, iata o parte dintre subiectele care vor fi abordate pe parcursul celor 3 luni de studiu: Moda ca Reper Cultural si Social, Analiza Pietei si a Competitorilor, Productia, Canalele de Distributie, Modele de Start-Up, Plan de Afaceri, sau Marketing & PR. Vei invata sa te adaptezi mediului real din industrie lucrand la campanii de cumparare, vazand cum anumite colectii si lansari au succes in colaborarea cu companiile internationale pe proiecte din industrie. In acelasi timp, cursurile de Fashion Business te invata aptitudinile necesare pentru a dobandi o judecata corecta asupra unui brand sau asupra stilului unui client, absolvind intr-un domeniu extrem de cautat in piata de fashion si luxury buying.

Cursul de Fashion Business DallesGO este parte din specializarile business-ului de moda. Avand business-ul de moda ca baza a studiului, te vei specializa in domeniul tau de interes (buying), dobandind un nivel profesional inalt. Vei putea dobandi atuurile necesare construirii unui proiect profesional solid, intelegand de ce, de la modelul in tendinte, impecabil desenat, la produsul vandut in profit si cu creanta in casa ta, este o cale lunga, cu pasi foarte bine masurati, ce trebuie parcursi intr-o anumita succesiune.

Unul din obiectivele cursului este ca, la absolvire, fiecare participant sa poata intocmi un plan de afaceri viabil, de succes. La finalul celor 12 saptamani, fiecare cursant va intelege care este rolul managerului si ce inseamna asumarea lui, dobandind competentele necesare abordarii modei ca business, un business care are insa specificitatea lui, plecand de la calendarul propriu, continuand cu piata si cu „actorii” ei principali. Un curs practic, interactiv, eficient, un excelent antrenament pentru provocarile care va asteapta in mediul economic real!

Cursuri Fashion Business se desfasoara in toate cele zece orase in care DallesGO este prezent: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.400 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Fashion Business nu va mai fi de 4.400 lei, ci de 2.200 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.520 lei.
Pretul pachetului de Fashion Business plus Stilism Avansati plus Antreprenoriat cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 5.000 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 53
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 2
  • Assessments Yes
  • CURS 1 4

    Introducere

    • Lecture1.1
      Panorama asupra industriei modei
    • Lecture1.2
      Industria modei versus industria confectiei
    • Lecture1.3
      Piata si tendinte in Romania
    • Lecture1.4
      Obiectivele cursului
  • CURS 2 2

    Antreprenoriat si management

    • Lecture2.1
      Concepte, definitii, START-UP-uri
    • Lecture2.2
      Abordari antreprenoriale specifice industriei modei
  • CURS 3 2

    Indicatori, instrumente si standard de performanta

    • Lecture3.1
      Definitii, descrieri, exemplificari
    • Lecture3.2
      Indicatori specifici domeniului
  • CURS 4 4

    Modele de business si gestiunea afacerii de moda

    • Lecture4.1
      Modele de organizare si functionare, structuri specifice. Exemple
    • Lecture4.2
      Finantari si fonduri, ¨bani ieftini – bani scumpi¨
    • Lecture4.3
      Cicluri de business
    • Lecture4.4
      Decizia si specificul ei in business-ul de moda
  • CURS 5 3

    Transpunerea Croquis de Fashion in creanta incasata

    • Lecture5.1
      Cum abordam colectia din punct de vedere al business-ului?
    • Lecture5.2
      De la desen la creanta incasata. Parcurs exemplificat
    • Lecture5.3
      Introducerea Planului de Afaceri
  • CURS 6 10

    Managementul productiei si Management comercial

    • Lecture6.1
      Organizare atelier/fabrica si productie
    • Lecture6.2
      Clienti – Furnizori -Terti
    • Lecture6.3
      A vinde versus a cumpara
    • Lecture6.4
      Export versus import
    • Lecture6.5
      Cum vindem /cum cumparam moda?
    • Lecture6.6
      Pret, oferta si negociere
    • Lecture6.7
      Canale de distributie
    • Lecture6.8
      Retail-ul de fashion
    • Lecture6.9
      E-commerce
    • Lecture6.10
      Greseli
  • CURS 7 6

    Produs si brand

    • Lecture7.1
      Marketing si comunicare
    • Lecture7.2
      Management de produs si management de brand
    • Lecture7.3
      Cum construim un brand in confectii?
    • Lecture7.4
      Consumer brand
    • Lecture7.5
      ”Made in Romania?”
    • Lecture7.6
      Invitat surpriza
  • CURS 8 6

    Marketing international si brand international

    • Lecture8.1
      Cum abordam piata in afara granitelor? Mijloace sispecific. Exemplificari
    • Lecture8.2
      Piete emergente
    • Lecture8.3
      Cum construim un brand international?
    • Lecture8.4
      Proprietate intelectuala, marca inregistrata
    • Lecture8.5
      Retail-ul de fashion international. Retele
    • Lecture8.6
      De ce nu avem mai multe branduri internationale de sorginte romaneasca?
  • CURS 9 6

    Cultura organizationala si a resurselor umane

    • Lecture9.1
      Corporate brand versus consumer brand
    • Lecture9.2
      Manager – Lider – Patron
    • Lecture9.3
      Greseli frecvente, specifice managementului romanesc
    • Lecture9.4
      Construirea echipei. Comunicare interna
    • Lecture9.5
      Organizatie “desteapta”
    • Lecture9.6
      Responsabilitate sociala, CSR
  • CURS 10 2

    Profesii specifice indistriei de moda textila

    • Lecture10.1
      Responsabilitati, cerinte si competente
    • Lecture10.2
      Roluri cheie. Exemple
  • CURS 11 3

    Plan de afaceri si buget

    • Lecture11.1
      Structura, elaborare, redactare
    • Lecture11.2
      Stabilire obiective, SWOT specific, evaluare risc, plan financiar, plan mkt, etc
    • Lecture11.3
      Exemple specifice industriei
  • CURS 12 5

    Concluzii finale si prezentare proiecte ¨Plan de afaceri¨

    • Lecture12.1
      Retrospectiva celor mai importante elemente de business din curs
    • Lecture12.2
      Fixare si concluzii
    • Lecture12.3
      Viitor si Eco-moda. Fast Fashion. Smart Grid, Smart City, Smart Fashion
    • Lecture12.4
      Romania: paralela intre Industria IT si Industria Modei
    • Lecture12.5
      Premierea celor mai bune proiecte
Cristina Batlan

PROFESOR BUCURESTI

Inclusa de mai multe ori in Topul Forbes al celor mai influente femei din Romania, Cristina Batlan, fondatoarea Musette, este, fara doar si poate, unul dintre exemplele reale ca pasiunea poate fi transformata cu succes intr-un business de milioane atunci cand exista dorinta si determinare. Totul a inceput in 1992 cand, condusa de o dorinta uriasa de a crea, de a-si materializa ideile in creatii speciale, construia de la zero, alaturi de sotul sau, brandul Musette, prezent astazi nu doar in toate orasele mari din tara, ci si la New York, Paris, Viena sau Luxemburg.

In anul 2003, Cristina Batlan a devenit director de creatie al brandului si a inceput sa coordoneze o echipa impresionanta formata din designeri italieni si francezi. Tot ea este cea care concepe sezon dupa sezon fiecare noua imagine a brandului, reusind sa faca din Musette un brand global, care se vinde in mai multe colturi ale lumii si este prezent la marile show-uri de fashion. Cu o experienta de peste trei decenii in antreprenoriat, Cristina Batlan este omul de la care, cu siguranta, ai multe de invatat daca iti doresti sa pornesti o afacere in domeniul modei.

PROFESOR BUCURESTI

Detinator a doua premii de excelenta in presa de moda, Ovidiu Buta este unul dintre cei mai respectati si de temut critici de moda din Romania. De-a lungul timpului a semnat articole in revistele Elle, Vogue Grecia, Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Glamour, GQ Romania, unde a fost si fashion director, in GQ Italia, GQ Franta, GQ Brazilia sau All Hollow si a realizat proiecte in peste 15 tari cu cele mai importante nume din industria modei.

Jurnalist de moda, Ovidiu Buta este si autorul a doua carti de referinta, Victima modei (2006) si Barbatul si moda (co-autor Adina Nanu, 2009), a fost gazda unor emisiuni la Prima TV, (Cred in mine) MTV (Stylissimo) si Antena 2 (Politia Modei) iar impreuna cu Irina Schrotter a organizat cel mai important eveniment de moda autohton, Romanian Fashion Week.

Asa cum il descrie Adina Nanu, reputat critic de arta, “Ovidiu calatoreste mult, este mereu la curent cu ce se poarta la Londra, Paris, New York sau Milano, ia tot timpul pulsul modei, vede daca moda mai traieste sau trage sa moara, constata ce victime a mai facut, vine cu idei proaspete, verifica intuitii si teorii”.

4,400lei