Cursuri Design Genti Incepatori

Avatar utilizator
4,400lei
Design Genti Incepatori

Geanta reprezinta accesoriul cel mai vizibil si dezirabil din garderoba unei femei. Obiect esential in structura oricarui look complet, acesta nu lipseste din nici o prezentare de moda si a suferit de-a lungul timpului transformari spectaculoase.

Aceste Cursuri design genti incepatori se adreseaza celor indragostiti de acest accesoriu vestimentar extrem de versatil, dar si celor care vad o oportunitate de business in creatia de genti.

In cele 12 saptamani de cursuri interactive si creative, Otilia Flonta, unul dintre cei mai importanti designeri de genti, cu experienta atat pe piata interna, cat mai ales internationala de marochinarie, te invata pasii pe care trebuie sa ii parcurgi pentru a intelege esenta si mecanismele confectionarii gentilor. Vei putea apoi sa iti desavarsesti cunostintele la cel de al doilea modul, cel pentru avansati.

Cursuri design genti incepatori – descriere

Pornim de la exemplul designerilor celebri de genti si al celor care astazi au un cuvant greu de spus in domeniu si ajungem la ABC-ul industriei, furnizorii, targurile de contractare si modalitati de crestere a vizibilitatii brandului.

Cursul de design genti DallesGO are o puternica parte practica: nu doar ca vom merge in atelier si vom vedea efectiv cum este organizat acesta si cum se fabrica efectiv o geanta, dar vom crea noi insine propria mini-colectie de genti, pornind de la concept, schite, materiale si tipare si ajungand la produsul finit.

Articolele, respectiv gentile din piele sunt un accesoriu de baza in alcatuirea unei tinute, fapt pentru care acestea trebuie sa fie moderne, executate intr-o gama variata de modele si culori, care sa permita corelarea lor. La crearea si proiectarea articolelor realizate in cadrul cursului de design geni de la DallesGO se va tine cont de cerintele cumparatorilor; calitatea; originalitatea si caracteristicile functionale; realizarea economiei de material; posibilitatea folosirii materialelor inlocuitoare fara diminuarea aspectului produsului. Din cele mai importante cerinte impuse produselor din piele naturala sunt: robustetea, eficacitatea, estetica, fiabilitatea, usurinta de utilizare si de reparare a acestora.

Totodata veti invata ca realizarea gentilor din piele naturala si nu numai trebuie respectate cateva „reguli” de baza.

  • Proportionalitatea gentii si a partilor ei componente. Proiectarea unui model trebuie astfel facuta incat sa se adopte rational dimensiunile de lungime, latime, forma si dimensiunile diferitelor piese componente. De asemenea, sa existe concordanta intre forma finala a produsului si formele diferitelor detalii.
  • La stabilirea dimensiunilor de lungime si latime a articolului se vor avea in vedere destinatia si felul accesoriului.
  • Alegerea corespunzatoare a accesoriilor metalice. O insemnitate deosebita o are modul in care s-au ales accesoriile metalice (culoare, forma, marime). Aceste accesorii in afara de rolul functional au si un rol decorativ. De aceea, chiar din faza de creatie a modelului este necesar sa se definitiveze accesoriile.
  • Corelarea modelului cu linia modei. Modelele create trebuie sa fie in corcondanta cu linia modei. De asemenea detaliile trebuie corelate cu linia modei la imbracaminte si incaltaminte. Creatorii de modele de genti trebuie sa fie la curent cu cerintele modei si ale cumparatorilor utilizand toate mijloacele de informare din acest domeniu.
  • Destinatia si felul articolului. Alegerea materialelor, in special in ceea ce priveste culoarea, se va realiza in functie de destinatia si felul articolului.
  • Cursul urmãreste dobandirea de cunostinte si abilitãti necesare practicãrii cu succes a activitãtii de marochinãrie.

Pentru ca accesoriile au devenit parte importanta din stilul vestimentar al femeilor, nu e de mirare ca in prezent exista o multime de modele accesorii de diverse marimi, forme, culori, din piele naturala, piele intoarsa, ecologica, din material textil sau din paie, accesorizate cu pietre, paiete, margele sau fermoare decorative, gentile sunt clasificate dupa diverse aspecte: modul de prindere, forma sau stil. De asemenea veti putea adapta cunostiintele acumulate in cadrul cursului DallesGO si pentru adaptarea accesoriilor destinate barbatilor.

Cursuri Design Genti incepatori se desfasoara in toate cele zece orase in care DallesGO este prezent: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.400 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Design Genti Incepatori nu va mai fi de 4.400 lei, ci de 2.200 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.520 lei.
Pretul pachetului de Design Genti Incepatori plus Avansati plus Pantofi cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 4.800 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 58
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 2
  • Assessments Yes
  • CURS 1 3

    Cum se fabrica o geanta

    • Lecture1.1
      Prezentare atelier: utilaje, instrumente de lucru
    • Lecture1.2
      Specializarile muncitorilor marochineri
    • Lecture1.3
      Organizarea atelierului
  • CURS 2 4

    Cum se fabrica o geanta

    • Lecture2.1
      Materiale
    • Lecture2.2
      Tipurile de piei
    • Lecture2.3
      Materiale tehnice
    • Lecture2.4
      Accesorii
  • CURS 3 2

    Cum se fabrica o geanta

    • Lecture3.1
      Constructia unei genti, parti componente, forme de genti, moduri de asamblare, tipuri de coasere
    • Lecture3.2
      Tiparul de geanta
  • CURS 4 3

    Istoria gentilor

    • Lecture4.1
      Brandurile consacrate de genti
    • Lecture4.2
      Genti icon
    • Lecture4.3
      Brandurile de genti actuale
  • CURS 5 2

    Identitatea de brand

    • Lecture5.1
      Piata interna
    • Lecture5.2
      Piata externa
  • CURS 6 2

    Realizarea unei colectii de la concept la produsul final

    • Lecture6.1
      Concept colectie
    • Lecture6.2
      Moodboard
  • CURS 7 8

    Realizarea unei genti de la concept la produsul final

    • Lecture7.1
      Transpunerea in practica a desenului
    • Lecture7.2
      Realizarea in carton a carcasei unei genti
    • Lecture7.3
      Prezentarea unui model clasic de geanta
    • Lecture7.4
      Cum se fabrica
    • Lecture7.5
      Parti componente
    • Lecture7.6
      Tipar
    • Lecture7.7
      Pregatire
    • Lecture7.8
      Asamblare
  • CURS 8 7

    Realizarea unei genti de la concept la produsul final

    • Lecture8.1
      Realizarea tiparului gentii
    • Lecture8.2
      Prezentarea unui model clasic de geanta
    • Lecture8.3
      Cum se fabrica
    • Lecture8.4
      Parti componente
    • Lecture8.5
      Tipar
    • Lecture8.6
      Pregatire
    • Lecture8.7
      Asamblare
  • CURS 9 7

    Realizarea unei genti de la concept la produsul final

    • Lecture9.1
      Dezvoltarea colectiei
    • Lecture9.2
      Prezentarea unui model clasic de geanta
    • Lecture9.3
      Cum se fabrica
    • Lecture9.4
      Parti componente
    • Lecture9.5
      Tipar
    • Lecture9.6
      Pregatire
    • Lecture9.7
      Asamblare
  • CURS 10 7

    Realizarea unei genti de la concept la produsul final

    • Lecture10.1
      Realizarea prototipului
    • Lecture10.2
      Prezentarea unui model casic de geanta
    • Lecture10.3
      Cum se fabrica
    • Lecture10.4
      Parti componente
    • Lecture10.5
      Tipar
    • Lecture10.6
      Pregatire
    • Lecture10.7
      Asamblare
  • CURS 11 2

    Realizarea unei genti de la concept la produsul final

    • Lecture11.1
      Fisa tehnica a produsului pentru lansarea in productia de serie
    • Lecture11.2
      Prezentarea prototipului
  • CURS 12 11

    Pretul unei genti

    • Lecture12.1
      Calculul preturilor
    • Lecture12.2
      Costurile de productie
    • Lecture12.3
      Optimizarea costurilor
    • Lecture12.4
      Targurile externe de materiale si utilaje
    • Lecture12.5
      Revistele de tendinte
    • Lecture12.6
      Saiturile de tendinte
    • Lecture12.7
      Inregistrarea brandului pe piata interna si piata externa
    • Lecture12.8
      Lansarea unui brand pe piata externa
    • Lecture12.9
      Targurile externe de contractari
    • Lecture12.10
      Agentiile de vanzari
    • Lecture12.11
      Exportul
Otilia Flonta

PROFESOR BUCURESTI

Otilia are 19 ani de experienta in domeniul marochinariei. A debutat cu brandul Ana Rinaldi, care in scurt timp de la lansare a devenit furnizor de genti pentru cele mai importante retele romanesti de magazine, de la Steilmann, la Il Passo, Otter, Benvenuti, Leonardo etc.

In 2012, Otilia renunta la piata interna si infiinteaza brandul de genti Otilia Flonta care se adreseaza pietei externe. Participa la targurile de profil din Milano, Paris, New York, unde isi face un impresionant portofoliu de clienti: Galeriile Lafayette Berlin si Dubai, Harvey Nichols si IT Hong Kong, Parad Moscova, Antropologie USA, Axara Paris. Cea mai importanta piata pentru business-ul ei ramane insa Japonia unde a lucrat cu 45 de firme dintre care Stunninglure, Bus Stop, Beams, Marubeni, Yagi, IFI, Kanematzu.

Otilia Flonta nu este doar managerul acestui business de succes, ci si cea care face designul, tiparele, probele tehnice si productia in atelierul propriu din Bucuresti.

PROFESOR TIMISOARA

Din dorinta de a imbina doua pasiuni, cea pentru arta si cea de antreprenor (absolvent al Facultatii de Stiinte Economice), a pus bazele unui atelier de incaltaminte in care a angajat un grup de confectioneri de incaltaminte cu o vasta experienta in realizarea manuala a produsului. Principiul atelierului a fost acela de produce incaltaminte folosind metodele traditionale si procese manuale, pentru o obtine un produs de calitate ridicata, care sa poata oricand concura cu produse similare realizate in fabrici de prestigiu din Italia.

Dezvoltarea atelierului si recunoasterea capacitatii de a produce incaltaminte la cele mai inalte standarde de calitate s-a produs rapid si, astfel, au urmat colaborari cu multe companii pentru care Calin a creat si produs colectii, in paralel cu dezvoltarea propriului brand Essenza.
Atelierul sau livrareaza deja produse in retelele magazinelor de lux din Statele Unite, Noua Zeelanda, Australia.
In prezent Calin se concentreaza pe extinderea prezentei pe piata interna dar si pe realizarea unor colectii cu care sa fie prezent in magazine de prestigiu din cateva dintre marile capitale ale modei.

PROFESOR IASI

Liviu Marcus, cu o experienta de peste 35 de ani in domeniul tehnologiei si fabricatiei de inclatamine, este unul dintre cei mai experimentati Designeri de Pantofi din zona Moldovei.

Si-a inceput cariera inca din anul 1983 in cadrul fabricii Alpina Reghin, ulterior a fost cercetator stiintific in cadrul CERPI Bucureşti (1989-1991) iar din 1991 si pana in prezent este profesor la Facultatea de Textile Pielarie si Management industrial din Iasi.
Printre activitatile importante din cariera sa, se numara o multime de realizari:

In anul 2001 este autor al tezei de doctorat “Contributii la perfectionarea functionalitatii si tehnologiei de fabricatie ale incaltamintei pentru fotbal”
Membru Asociatiei Generale a inginerilor din Romania AGIR
Cercetari stiintifice:
– Directia de cercetare Dezvoltarea si optimizarea proceselor de fabricatie a încaltamintei,
– Elaborarea metodelor de proiectare a modelelor de incaltaminte cu grad ridicat de complexitate,
– Cercetari privind materialele utilizate la confectionarea încaltamintei cu destinatie speciala (sport, protectie si ortopedie)

4,400lei