Cursuri Selling Luxury

Avatar utilizator
5,200lei
Selling Luxury

“Unii cred ca luxul este opusul saraciei. Fals. Luxul este de fapt opusul vulgaritatii” COCO CHANEL

Te seduce. Te face sa visezi cu ochii deschisi si sa il ravnesti prin toate simturile – sa il cauti in tot ce te inconjoara. Luxul e arta de a trai cu gust, o arta ale carei secrete sunt stiute doar de cei initiati. Arta frumosului si a calitatii. Cum vinzi un produs de lux? Care sunt industriile luxului si cum poti patrunde in ele, ca sa devii un promotor al rafinamentului? Si cum poate un antreprenor sa se asigure ca afacerea sa atinge cele mai inalte standarde ale unui savoir vivre perfectionat mereu? La toate aceste intrebari vei primi raspunsuri profesioniste de la expertii romani in practica excelentei, care iti propun cursuri selling selling luxury

Cursuri Selling Luxury-descriere

De la revolutia industriala, lumea luxului a trecut printr-o extindere si dezvoltare majora, ceea ce a dus la producerea unui numar mare de produse si servicii de care ne bucuram astazi. Pe masura ce numarul de produse, idei si concepte au crescut, la fel s-a intamplat si cu implicarea si informarea clientului de lux.

Abilitatile de vanzare au devenit o parte vitala a oricarei afaceri de succes.Psihologia este una dintre componentele principale ale vanzarii de succes, la fel ca accentul pe implicarea clientilor; care este responsabil pentru rentabilitatea pe termen lung si loialitatea brandului. Cursul de Selling luxury cuprinde multe exercitii, jocuri si ghiduri pentru a ajuta participantii sa stapaneasca abilitatile de vanzare si sa inceapa sa aplice cunostintele nou dobandite in viata lor profesionala imediat.

Atunci cand reprezentati o marca de lux, nu numai ca vindeti un produs, ci vindeti o experienta. Marcile de lux reprezinta un stil de viata la care potentialii clienti aspira si viseaza. Indiferent daca se bazeaza pe calitate, distinctie, exclusivitate sau pret, pentru a vinde acel stil de viata, agentii de vanzare au nevoie de un set rafinat de abilitati si trebuie sa proiecteze imaginea potrivita.

Cursuri Selling Luxury din cadrul DallesGO reprezinta un training pentru vanzari in lux, care ii ghideaza pe agentii de vanzare catre tehnicile necesare pentru a “lucra” cu consumatorul sofisticat de astazi si il indruma sa finalizeze o achizitie. Invatam oamenii de vanzari cum sa depaseasca asteptarile si sa apeleze la emotiile si dorintele interioare ale celui mai exigent client.

Consumatorii se asteapta la trei lucruri de la un brand de lux: generozitate, expertiza si incredere. Odata implementate, aceste domenii de concentrare au crescut semnificativ cifra de afaceri a companiilor, fie ca provin din industria de bijuterii, ceasuri, moda, cosmetica sau ospitalitate, pentru a numi cateva. DallesGO si profesorul indrumator prezinta o abordare pas cu pas ce acopera fiecare moment de la intampinarea clientului, la pastrarea relatiei cu acesta dupa ce a parasit locatia. Printr-o combinatie de demonstratii si sesiuni interactive, atelierul va reda consultantilor de vanzari sau celor care detin un brand de lux esentele brandului prin dezvoltarea relatiei cu clientii si a modului de a oferi experienta unui brand de lux.

Cursul „Selling Luxury” se adreseaza atat celor care vor sa fie initiati in industria luxului, cat si celor care activeaza deja in domeniu, punand in discutie analize si subiecte de specialitate care vor fi esentiale in intelegerea mai buna a luxului.

Scopul principal al cursului DallesGO nu este numai de a informa, dar si de a educa piata din Romania in ceea ce priveste industria luxului. Lipsa de cunostinte si experiente inca reprezinta un punct sensibil cand vine vorba despre servicii exclusiviste si abordari personalizate. Prin urmare, aceasta este o oportunitate de a face primul pas spre a oferi o metodologie necesara pentru cunoastere, care va conduce catre o mai buna activare in domeniu.

Beneficiile acestui curs:
• Vei putea sa intelegi si sa iti rafinezi o idee despre universul luxului;
• Identifici si ulterior poti sa adopti atitudinea si comportamentul care transmit valorile luxului in relatiile cu clientii;
• Vei descoperi si vei simti importanta dimensiunilor personale si senzoriale in fiecare dintre experientele oferite clientilor;
• Vei intelege cum sa imbunatatesti calitatea serviciilor – evaluarea, indrumarea si imbunatatirea de zi cu zi;
• Te vei putea concentra pe dimensiunile umane si estetice, stalpii de excelenta ai relatiei cu clientii;
• Vei putea identifica noi oportunitati de piata, potrivite afacerii tale.

Cursuri Selling Luxury se desfasoara in toate cele zece orase in care DallesGO este prezent: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 5.200 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Selling Luxury nu va mai fi de 5.200 lei, ci de 2.600 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 4.160 lei.
Pretul pachetului de Selling Luxury plus Fashion Business plus Antreprenoriat cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 5.200 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 37
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 1
  • Assessments Yes
  • CURS 1 4

    Universul luxului

    • Lecture1.1
      Ce este luxul?
    • Lecture1.2
      Paradoxurile luxului
    • Lecture1.3
      Cele trei conglomerate de lux
    • Lecture1.4
      Date si statistici
  • CURS 2 6

    Luxul in functie de sector

    • Lecture2.1
      Moda
    • Lecture2.2
      Masini
    • Lecture2.3
      Parfumerie
    • Lecture2.4
      Accesorii
    • Lecture2.5
      Bauturi spirtoase
    • Lecture2.6
      Ceasuri si bijuterii
  • CURS 3 3

    Produsul de lux

    • Lecture3.1
      Procesul de fabricatie
    • Lecture3.2
      Pretul
    • Lecture3.3
      Cum se recunoaste un produs de lux
  • CURS 4 3

    Serviciile de lux

    • Lecture4.1
      Ce inseamna un serviciu de lux?
    • Lecture4.2
      Tipuri de servicii
    • Lecture4.3
      Servicii de lux in functie de sector
  • CURS 5 0

    Cum iti construiesti un brand de lux

    No items in this section
  • CURS 6 3

    Luxury Marketing & Communication

    • Lecture6.1
      Mix Marketing de lux
    • Lecture6.2
      Media
    • Lecture6.3
      Comunicare catre client loiali sau ocazionali
  • CURS 7 3

    Consumatorul de lux

    • Lecture7.1
      Perceptia consumatorului
    • Lecture7.2
      Motivatia consumatorului
    • Lecture7.3
      Dezvoltarea comportamentului consumatorului pentru brandurile de lux
  • CURS 8 3

    Luxury Retail

    • Lecture8.1
      Puncte de vanzare
    • Lecture8.2
      Atitudinea agentului de vanzare
    • Lecture8.3
      Atmosfera si aspectul magazinului
  • CURS 9 3

    Luxul online

    • Lecture9.1
      Rolul internetului in lux
    • Lecture9.2
      Influente si previziuni
    • Lecture9.3
      Metode si alegeri
  • CURS 10 3

    Luxul si contrafacerea

    • Lecture10.1
      Ce este contrafacerea produselor de lux?
    • Lecture10.2
      Efecte si influente
    • Lecture10.3
      De ce se cumpara produse contrafacute?
  • CURS 11 3

    Luxul & responsabilitatea sociala corporativa

    • Lecture11.1
      RSC si diferite abordari
    • Lecture11.2
      RSC – un fenomen de lux
    • Lecture11.3
      Luxul durabil
  • CURS 12 3

    Luxul in Romania

    • Lecture12.1
      Date si statistici
    • Lecture12.2
      Pozitionare in piata
    • Lecture12.3
      Influente si previziuni
Tatiana Balaban

PROFESOR BUCURESTI

“Cred cu adevarat ca produsele de lux au mare legatura cu emotiile, performanta si atemporalitatea. Oamenii cumpara lux pentru a castiga o experienta, pentru a-si implini o fantezie sau pentru a obtine o anumita stare de a fi … nu doar un produs “.

Autor al primei carti din Romania despre industria luxului: THE LUXURY BOOK.
Promotor al luxului si al produselor de lux.
Consilier si consultant al valorilor si integritatii marcilor de lux.
Co-lucrator la cele mai prestigioase branduri din lume precum Louis Vuitton si Gucci.
Specialist in Managementul Relatiilor cu Clientii si excelenta in servicii.
Consilier de livrare a produselor de lux corespunzatoare pentru satisfacerea clientului.
Absolvent al Euro-MBA Luxury Brand Management la INSEEC Paris.
Trainer oficial certificat de Extreme Training Bucuresti.
Persoana orientata pe medii multi-culturale.

5,200lei