Cursuri Marketing Online Avansati

Avatar utilizator
4,400lei
Marketing Online Avansati

Cursurile de Marketing Online Avansati pot fi o continuare a modulului de Incepatori, insa poti opta pentru el si separat, pentru a-ti imbunatatii cunostinetele in domeniu.

Pe parcursul celor 12 saptamani de Cursuri Marketing Online Avansati vei invata despre cum sa evidentiezi in mod diferit fata de concurenta produsul sau serviciul promovat, vei sti cum sa comunici cu o agentie sau un specialist in domeniu si vei intelege Google AdWords, Facebook Ads si Google Analytics, astfel incat sa stii sa le setezi singur, dar si sa urmaresti rezultatele venite din acest canal.

Insa, inainte de toate, este important sa stii ca marketingul reprezinta mai mult decat publicitate. Este un domeniu complex care cuprinde atat comunicarea cu clientii si promovarea afacerii/produselor/serviciilor tale, cat mai ales mentinerea site-ului companiei pe primele pagini din Google, datorita unui continut unic, proaspat si de folos cititorilor.

Cursuri Marketing Online Avansati – descriere curs

Pentru a avea o pregatire temeinica in acest domeniu, DallesGO pune la dispozitie un suport practic si teoretic care te va ajuta sa faci urmatorul pas in cariera sau te va ajuta sa indraznesti sa faci schimbarea de job la care visezi. Cursul este aplicat pe studii de caz concrete si probleme cu care se confrunta orice business in mediul online. Asadar, fiecare participant va avea teme aplicate pe business-ul propriu, astfel incat la sfarsitul cursului nu va ramane doar cu teorie, ci va vedea imbunatatiri palpabile in vanzarile sale online. Altfel spus, teoria se va imbina armonios cu practica. Practic, vei vedea ca marketingul online iti permite sa masori si sa controlezi mult mai bine totul. Poti sa vezi cati oameni au intrat pe site, de unde au venit, cat au stat, ce pagini au vizualizat, ce varstă au, ce alte interese au etc. Iar daca observi că s-a strecurat o greseala intr-o campanie de promovare, poti pur si simplu sa pui pauza, modifici si o pornesti din nou.

Modulul de Marketing Online Avansati DallesGO se axeaza pe intelegerea aprofundata a trei componente esentiale din marketingul online: Google AdWords, Facebook Ads si Google Analytics. La finalul celor 3 luni vei sti cum sa iti administrezi singur conturile si/sau sa intelegi mai bine dinamica acestor canale de promovare, pentru a comunica mai bine cu specialistii sau agentiile cu care colaborezi.

Componenta Advanced PayPerClick a cursului este dedicata celor care vor sa-si administreze conturile de Google AdWords sau Facebook Ads singuri, dar si celor care si-au propus sa inteleaga mai bine aceste canale de promovare, pentru a comunica mai bine cu specialistii sau agentiile cu care colaboreaza.

Partea de Advanced Analytics a cursului se adreseaza celor care sunt familiarizati cu platforma Google Analytics si vor sa descopere functiile mai avansate pe care aceasta le pune la dispozitie. Notiunile prezentate la curs te vor ajuta sa pui in practica tehnici si principii de tracking avansate, menite sa-ti usureze intelegerea afacerii din perspectiva online si sa iti imbunatateasca abilitatile profesionale. De-a lungul cursului vei invata cum poti folosi Google Tag Manager pentru structurarea si customizarea implementarilor Analytics.

Indiferent de bugetul investit in aceste canale, in decursul celor 12 saptamani vei afla prin intermediul studiilor de caz cum sa ai mai multe vanzari cu acelasi buget investit. Vom discuta despre setarile avansate ale unui cont AdWords, despre rapoartele pe care trebuie sa le urmariti, despre strategii, prin care bugetul pay per click sa fie investit corect.

La sfarsitul acestui curs vei putea aplica pe business-ul propriu ce s-a discutat si vei vedea rezultate in eficienta campaniilor Google AdWords si Facebook Ads.

Cursuri Marketing Online Avansati se desfasora in toate cele zece orase in care DallesGO are centre: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.400 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de 50%, pretul cursului de Marketing Online – Modulul Avansati nu va mai fi de 4400 lei, ci de 2200 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3200 lei.
Pretul pachetului de Marketing Online Avansati plus Incepatori plus Influencer Marketing cu promotia “3 in 1 – PACHET COMPLET” este de 4.400 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 13
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 46
  • Assessments Yes
  • CURS 1

    Test de nivel pentru stabilirea nivelului de predare in cadrul Cursului de Marketing Online pentru Avansati organizat de DallesGO. Detalii organizatorice

    • Lecture1.1
      Curs introductiv
    • Lecture1.2
      Curs 1
  • CURS 2
    • Lecture2.1
      Recapitulare KPI, Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads – notiuni de baza si exercitii practice
  • CURS 3
    • Lecture3.1
      Google Analytics – Principalele rapoarte Google Analytics
  • CURS 4
    • Lecture4.1
      Google AdWords de la Basic la Advanced
  • CURS 5
    • Lecture5.1
      Google AdWords de la basic la advanced – Optimizarea campaniilor Google AdWords Display
  • CURS 6
    • Lecture6.1
      Google AdWords Display Network si Youtube Ads de la Basic la Advanced
  • CURS 7
    • Lecture7.1
      Social media marketing si Facebook Ads – recapitularea principiilor de baza si principalilor KPI. Exercitii practice
  • CURS 8
    • Lecture8.1
      Content Marketing. Email Marketing. Affiliate Marketing. Community marketing
  • CURS 9
    • Lecture9.1
      Facebook. Social Media. Instagram. Crearea de continut text, foto si video pentru campanii de marketing online eficiente
  • CURS 10
    • Lecture10.1
      User Experience pentru landing page-uri de succes in campaniile de marketing
  • CURS 11
    • Lecture11.1
      Buyer Persona. Gandirea strategiei de marketing online si impartirea bugetului de marketing online. Backtrackingul strategiei de la KPI si planificarea bugetului
  • CURS 12
    • Lecture12.1
      Test final si tema practica de final
Raluca Radu

PROFESOR BUCURESTI

Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

PROFESOR CLUJ

Ivona Gal, Senior PPC Canopyst la Canopy, agentie digitala in top 3 in Romania, este specialistul PPC care te poate surprinde cu o abordare super creativa si contextuala a unei campanii, proiectata insa cu obiectivele de business in minte si axata pe rezultate. Crede cu tarie in potentialul marketingului online si integrarea social media pentru a croi cea mai potrivita strategie pentru fiecare tip de client si nisa in parte. Este dedicata cresterii si dezvoltarii brandurilor mari și foarte mari din Romania in mediul digital prin performance marketing si campanii de Pay Per Click. Printre clientii cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara si branduri precum: Enel, M.A.C Cosmetics, Yves Rocher, British Council, New Balance.

Puterea brandului este unul dintre cei mai importanti factori ai marketingului si sustine ca oamenii isi amintesc de brand si de experienta oferita de el, de aceea este important ca acesta sa ramana in mintea consumatorilor.

Inovatia este de multe ori elementul care face diferenta in era online-ului, asa ca este adepta noilor canale, compararea rezultatelor si a personalizarii mesajelor atunci cand ne dorim o campanie de succes.

PROFESOR IASI

Marian Barcau este dovada concreta ca daca iti doresti ceva cu adevarat si lupti pentru visul tau ai toate sansele sa-l transformi in realitate. Cu o minte creativă, Marian a știut ca vrea o cariera in marketing online, asa ca, in urma cu cativa ani, a creat o campanie de Google devenita virala, care i-a asigurat un loc in echipa Canopy, una dintre cele mai importante agentii de marketing online din Romania.

Fire autodidacta, Marian a invatat singur despre pay per click, iar dupa o perioada intensa de dezvoltare pe zona PPC Specialist in cadrul agentiei, unde a participat proactiv si a dezvoltat idei de oprimizare si eficientizare a modului de lucru, a devenit Team Leadere Canopyst in echipa din Iasi.

PROFESOR SIBIU

Anabela Luca este Managing Director si Online Marketing Consultant la adLemonade, agentie de Performance Marketing, Google Premier Partner.

Anabela are o experienta de peste 10 ani in construirea de strategii si administrarea campaniilor de Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin etc.), livrand rezultate aliniate cu obiectivele de business ale clientilor. In ultimii 3 ani, agentia adLemonade e focusata pe cresterea brandurilor romanesti in spatiul international, sustinand atat prin traininguri dedicate, cat si prin strategii eficiente de PPC o prezenta activa si profitabila a business-urilor romanesti pe piata globala.

Anabela e pasionata de digital si contribuie activ la educarea pietei in cele peste 150 de training-uri si prezentari, fiind trainer certificat Google din 2013. Alaturi de echipa valoroasa din agentie, a crescut performanta in digital pentru peste 300 de branduri dintre care se disting Enel Romania, Flanco, Catena, Deichmann, Continental Automotive sau Jolidon.

PROFESOR BRASOV

Laurentiu Mihai este pasionat de tot ce înseamnă online, marketing dar si de domeniul financiar si crede ca acestea sunt si domeniile in care isi poate pune amprenta. Pentru pasiunea cea din urma, a realizat un blog care ii poarta numele (www.laurentiumihai.ro) şi care din 2012 pana in prezent a ajuns sa fie cel mai vizitat blog din Romania, cu o medie de peste 180.000 de vizitatori unici pe luna. Laurentiu este co-fondatorul agentiei de marketing bazat pe performanta, The Pharmacy.

Este coordonatorul departamentului de Google Ads şi se ocupa de tot ce înseamnă strategie si imagine pe motoarele de cautare. Pana in prezent, a ajutat peste 300 de clienti din Romania sa isi imbunatateasca strategiile de online. Detine si acreditare certificata Google Ads si Google Analytics. Gestioneaza anual bugete de marketing online de peste 3 milioane de euro, iar printre clienti se numara: Bilka, Titirez, Dyfashion, Avantgarden Coresi, Babyneeds.

4,400lei