Cursuri Marketing Online Incepatori

Avatar utilizator
4,000lei
Marketin Online

Ne petrecem jumatate din viata activa conectati la internet. Stam cu ochii lipiti de ecranul telefoanelor mobile, socializam online, vindem si cumparam produse doar apasand un buton.

Cunoasterea limbajului online si a mecanismelor de functionare ale acestuia se impun astazi drept obligatorii pentru orice manager al unui business. DallesGO iti propune o serie de cursuri marketing incepatori – o incursiune bazata pe “doing” si mai putin pe “talking”, in regulile online-ului, acele reguli care fac diferenta intre amatori si profesionisti.

Cursuri Marketing Online Incepatori – descriere curs

Profesionistul online din timpurile noastre are o viziune de ansamblu, dar si o intelegere profunda a fiecarei componente din online. De aceea, primul pas al acestei incursiuni il constituie modulul de initiere in Marketing Online. Acesta consta in dezvaluirea modului in care functioneaza canalele din jurul tau: Google, Facebook, Youtube si multe altele. Apoi definim valoarea pe care o au aceste canale in business-ul tau, pentru a te ajuta sa generezi o platforma de comunicare de succes, fie ca vrei sa-ti construiesti un blog, fie ca vrei sa faci e-commerce. Dupa ce intelegem notiunile de strategie, trecem la modalitatile pragmatice prin care putem sa ne folosim de aceste medii pentru a aduce vizitatori si cumparatori.

De ce important sa te inscrii la acest curs? In cazul in care doresti sa faci o schimbare de job sau iti doresti pur si simplu sa afli mai multe informatii despre marketing online, activezi intr-o zona apropiată acestui domeniu, iar aceste cunostinte ar fi un plus pentru tine, sau ai un business pe care vrei sa-l dezvolti.

In cadrul celor 3 luni, in care se desfasoara cursul de Marketing Online Incepatori, vei avea sansa sa intalnesti oameni care si-au construit o cariera solida pe aceasta piata sau in domenii apropiate: specialisti SEO, specialisti E-commerce si Google Analytics, specialisti GoogleAdWoords, specialisti Social Media, dar si cu specialisti care au lucrat în diverse campanii cu bloggeri, vloggeri si pot impartasi din experienta lor.

Din punct de vedere al marketingului online, se pot atinge rezultatele dorite atata timp cat omul din spatele campaniei/strategiei stie exact la ce elemente cheie sa recurga pentru a valorifica potentialul unui brand sau al unui produs. Asadar, sunt importanti pasii care se fac si care stau la baza unei campanii de promovare, tinand cont de principii importante ale marketingului online.

DallesGo si-a propus sa pregateasca specialisti in acest domeniu de activitate, motiv pentru care toti cei interesati se pot inscrie la cursul de Marketing Online. Se va porni de la notiuni elementare si se va ajunge la un nivel in care se poate construi si se poate pune in practica o strategie de marketing online. Pe scurt, in timpul cursului Marketing Online Incepatori DallesGo, te familiarizam cu modalitati de comunicare in masa si cu mediile care reusesc sa-ti aduca clienti si beneficii. Analizam campaniile Google Adwords, Adsense, cele de pe Youtube si Facebook, le intelegem mecanismul de functionare si invatam sa le folosim, lucrand la mai multe campanii impreuna.

Vom continua cu unul din cele mai importante instrumente care ne spune ce se intampla in spatele tuturor lucrurilor vizibile pe online: Google Analytics. Vom afla despre useri si comportamentul lor, despre cum se trateaza eficienta in lumea online si ce inseamna rata de conversie. Iar in acest punct vom discuta si despre SEO (search engine marketing), acest subiect atat de dezbatut, si totusi atat de “abstract”.

Vei cunoaste principalele canale de marketing online, vei invata cum se face masurarea performantei din punct de vedere online (Google Analytics), vei intelege ce presupun Google AdWords Display Network, Youtube Ads, Gmail Sponsored si alte tipuri de formate, vei vedea cum se face trecerea de la Google Ads la Facebook Ads, si vei descoperi multe alte informatii care te pot pregati pentru o cariera in marketing online.

Cursuri Marketing Online Incepatori se desfasoara in toate cele zece orase in care DallesGO are centre: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de 50%, pretul cursului de Marketing Online – Modulul Incepatori nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de Marketing Online Incepatori plus Avansati plus E-COMMERCE cu promotia “3 in 1 – PACHET COMPLET” este de 4.400 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 33
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 2
  • Assessments Yes
  • CURS 1 5

    • Lecture1.1
      Principalele canale de marketing online
    • Lecture1.2
      Glosar de termeni
    • Lecture1.3
      Principalii KPI in marketingul online
    • Lecture1.4
      Keyword Research si Tool-uri de Marketing Online pentru research de piata
    • Lecture1.5
      Exercitii practice
  • CURS 2 4

    • Lecture2.1
      Introducere in Google Analytics
    • Lecture2.2
      Masurarea performantei online
    • Lecture2.3
      Bazele Google Analytics si principii de baza in masurarea performantelor magazinului meu online si canalelor principale de marketing online
    • Lecture2.4
      Exercitii practice
  • CURS 3 3

    • Lecture3.1
      Google AdWords. Generalitati, lucruri de baza si platforma Google AdWords
    • Lecture3.2
      Prima campanie in Google AdWords Search
    • Lecture3.3
      Sfaturi practice pentru campanii Google AdWords de succes
  • CURS 4 1

    • Lecture4.1
      Google AdWords Display Network, Youtube Ads, Gmail Sponsored si alte tipuri de formate
  • CURS 5 1

    • Lecture5.1
      Recapitulare si exercitii practice Google AdWords si Google Analytics
  • CURS 6 3

    • Lecture6.1
      Trecerea de la Google Ads la Facebook Ads
    • Lecture6.2
      Studii de caz si exercitii practice
    • Lecture6.3
      KPI in Google Analytics pentru Facebook Ads
  • CURS 7 3

    • Lecture7.1
      SEO. Optimizarea pentru motoarele de cautare – Google Organic
    • Lecture7.2
      Principii de baza si sfaturi practice
    • Lecture7.3
      Link building
  • CURS 8 5

    • Lecture8.1
      Exercitii practice SEO
    • Lecture8.2
      Introducere in social media
    • Lecture8.3
      Facebook Organic si Instagram
    • Lecture8.4
      LinkedIn
    • Lecture8.5
      Youtube si video marketing
  • CURS 9 2

    • Lecture9.1
      (Raluca RADU) – Facebook Ads – principii de baza si exercitii practice
    • Lecture9.2
      Studii de caz
  • CURS 10 4

    • Lecture10.1
      Email Marketing
    • Lecture10.2
      Affiliate Marketing
    • Lecture10.3
      Gandirea strategiei de marketing online, proiectii de buget si rezultate
    • Lecture10.4
      Exercitii practice
  • CURS 11 1

    • Lecture11.1
      Recapitulare, studii de caz si exercitii practice
  • CURS 12 1

    • Lecture12.1
      Test final si prezentare practica de final
Raluca Radu

PROFESOR BUCURESTI

Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

PROFESOR BUCURESTI

Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

PROFESOR CLUJ

Ivona Gal, Senior PPC Canopyst la Canopy, agentie digitala in top 3 in Romania, este specialistul PPC care te poate surprinde cu o abordare super creativa si contextuala a unei campanii, proiectata insa cu obiectivele de business in minte si axata pe rezultate. Crede cu tarie in potentialul marketingului online si integrarea social media pentru a croi cea mai potrivita strategie pentru fiecare tip de client si nisa in parte. Este dedicata cresterii si dezvoltarii brandurilor mari și foarte mari din Romania in mediul digital prin performance marketing si campanii de Pay Per Click. Printre clientii cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara si branduri precum: Enel, M.A.C Cosmetics, Yves Rocher, British Council, New Balance.

Puterea brandului este unul dintre cei mai importanti factori ai marketingului si sustine ca oamenii isi amintesc de brand si de experienta oferita de el, de aceea este important ca acesta sa ramana in mintea consumatorilor.

Inovatia este de multe ori elementul care face diferenta in era online-ului, asa ca este adepta noilor canale, compararea rezultatelor si a personalizarii mesajelor atunci cand ne dorim o campanie de succes.

PROFESOR TIMISOARA

Catalina este owner al agentiei Debordant, companie axata pe cresterea business-urilor prin performance marketing.
Cu o experienta de peste 7 ani in marketing online, Catalina a lucrat in agentiile 2Performant, Publicis si Next Advertising pentru branduri precum Porsche, Vola.ro, Provident, Biskrem, DOC.ro, Fundatia Vodafone Romania, Credit Europe Bank, Muller, SOS Satele Copiilor.

Fiind deopotriva o fire analitica si creativa, a invatat de-a lungul timpului sa imbine pragmatismul datelor cu abordarile out of the box in cadrul campaniilor de promovare online. Sustine traininguri de aproape 6 ani, reusind astfel sa-si impartaseasca experienta profesionala cu peste 300 de persoane dornice sa activeze in marketingul online.

PROFESOR CONSTANTA

George Nicolae are experienta peste 22 de ani in dezvoltare online, din care 12 ani experienta in marketing online. Conduce propria agentie- Digital Ninja – cea mai creativa agentie de publicitate online din Romania. George este un Ninja autentic pe Google Ads (Adwords), Facebook Ads, SEO, User eXperience, optimizarea ratei de conversie, email marketing, growth hacking.

Absolvent al facultatii de Automatica Bucuresti, a ocupat functia de IT Manager la International Sport Management, a condus departamentul de creatie la F64.ro si a fost consultant pe comunicare si vanzari online pentru corporatiile din Top10. Este pasionat de fotografie si de tot ce inseamna comunicarea vizuala combinand creativitatea cu partea analitica. Crede cu tarie ca in marketingul online nu exista probleme, ci doar oportunitati.

PROFESOR SIBIU

Anabela Luca este Managing Director si Online Marketing Consultant la adLemonade, agentie de Performance Marketing, Google Premier Partner.

Anabela are o experienta de peste 10 ani in construirea de strategii si administrarea campaniilor de Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin etc.), livrand rezultate aliniate cu obiectivele de business ale clientilor. In ultimii 3 ani, agentia adLemonade e focusata pe cresterea brandurilor romanesti in spatiul international, sustinand atat prin traininguri dedicate, cat si prin strategii eficiente de PPC o prezenta activa si profitabila a business-urilor romanesti pe piata globala.

Anabela e pasionata de digital si contribuie activ la educarea pietei in cele peste 150 de training-uri si prezentari, fiind trainer certificat Google din 2013. Alaturi de echipa valoroasa din agentie, a crescut performanta in digital pentru peste 300 de branduri dintre care se disting Enel Romania, Flanco, Catena, Deichmann, Continental Automotive sau Jolidon.

PROFESOR BRASOV

Laurentiu Mihai este pasionat de tot ce înseamnă online, marketing dar si de domeniul financiar si crede ca acestea sunt si domeniile in care isi poate pune amprenta. Pentru pasiunea cea din urma, a realizat un blog care ii poarta numele (www.laurentiumihai.ro) şi care din 2012 pana in prezent a ajuns sa fie cel mai vizitat blog din Romania, cu o medie de peste 180.000 de vizitatori unici pe luna. Laurentiu este co-fondatorul agentiei de marketing bazat pe performanta, The Pharmacy.

Este coordonatorul departamentului de Google Ads şi se ocupa de tot ce înseamnă strategie si imagine pe motoarele de cautare. Pana in prezent, a ajutat peste 300 de clienti din Romania sa isi imbunatateasca strategiile de online. Detine si acreditare certificata Google Ads si Google Analytics. Gestioneaza anual bugete de marketing online de peste 3 milioane de euro, iar printre clienti se numara: Bilka, Titirez, Dyfashion, Avantgarden Coresi, Babyneeds.

PROFESOR IASI

Marian Barcau este dovada concreta ca daca iti doresti ceva cu adevarat si lupti pentru visul tau ai toate sansele sa-l transformi in realitate. Cu o minte creativă, Marian a știut ca vrea o cariera in marketing online, asa ca, in urma cu cativa ani, a creat o campanie de Google devenita virala, care i-a asigurat un loc in echipa Canopy, una dintre cele mai importante agentii de marketing online din Romania.

Fire autodidacta, Marian a invatat singur despre pay per click, iar dupa o perioada intensa de dezvoltare pe zona PPC Specialist in cadrul agentiei, unde a participat proactiv si a dezvoltat idei de oprimizare si eficientizare a modului de lucru, a devenit Team Leadere Canopyst in echipa din Iasi.

4,000lei