Cursuri Social Media

Avatar utilizator
4,000lei
Social Media

Fascinanta si intens dezvoltata in ultimii ani, zona de social media a luat amploare peste tot in lume si a devenit nelipsita din viata de zi cu zi.

Cum era de asteptat, acest domeniu a intrat puternic pe piata joburilor in ultimii ani, aducand o serie de oferte profesionale. Din acest motiv ne dorim ca prin intermediul acestor cursuri Social Media cei interesati de acest domeniu sa isi aprofundeze cunostintele si sa deprinda tainele ascunse ale reteleleor sociale.

Cursuri social media – Structura

Cursurile Social Media DallesGO se desfasoara pe parcursul a 12 saptamani, timp in care profesorul va prezenta manualul de la A la Z a tot ceea ce reprezinta social media. In acest interval, se vor aborda principalele platforme online de interes, YouTube, LinkedIn, Twitter, Instagram si Facebook. Cursul de Social Media urmareste sa aduca cursantilor sai principalele instrumente, care ii vor ajuta sa utilizeze cu succes platformele online, atunci cand vine vorba de atingerea obiectivului propus.

In tot acest timp, respectiv de-a lungul celor 12 saptamani, vei incepe sa cunosti principalele notiuni din aceasta zona, pe care apoi vei invata cum pot sa le pui in practica pentru a ajunge la rezultatele dorite. Cum ia nastere idenditatea unui produs in zona de online, ce trebuie sa ai in vedere atunci cand creezi o campanie, ce trebuie sa faci ca sa iti atingi targetul propus si cum ajungi in atentia publicului tinta al produsului tau, toatea acestea sunt doar o parte din elementele importante pe care le are in vedere cursul.

Primesti informatii esentiale despre planificarea comunicarii online, performance marketing, strategii smart de optimizare web, precum si despre instrumente de monitorizare a campaniilor on-line. Avand in vedere ca Facebook este cea mai populara retea de socializare din lume, trebuie sa ai in vedere suita de instrumente de marketing pe care o poti folosi in Social Media. Pentru a comunica eficient pe Facebook, atat pe un profil cat si pe o pagina, trebuie sa intelegi partea tehnica a retelei, dar si miza utilizatorilor care isi petrec timpul conectati la ea. Vei afla in ce consta publicitatea pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, masuratori), cum se fac aplicatiile pe Facebook si cat de eficiente sunt acestea.

Majoritatea absolventilor au marturisit ca au ajuns la Cursuri Social Media deoarece si-au dorit ca proiectul lor sa ajunga sa cunoasca vizibilitate si in aceasta zona si si-au propus sa invete sa il dezvolte si sa il promoveze cat mai bine si mai frumos oamenilor din mediul online prin intermediul platformelor sociale. Totodata, cursul i-a ajutat si pe cei lipsiti de experienta in ceea ce priveste social media, dar curiosi sa afle secretele acestui domeniu pentru ca mai apoi sa poata aplica la un job in social media.

Cursul le poate fi de mare ajutor si persoanelor care au un blog/vlog si isi doresc sa isi construiasca o strategie pe partea de online, astfel incat canalul lor sa ajunga in atentia unui numar mare de utilizatori ai platformelor online. Un plan bine pus la punct, care are la baza elemente cheie importante si semnificative ce tin de social media, ii poate ajuta sa-si promoveze cat mai bine activitatea pe care o desfasoara in zona de online.

Dincolo de partea teoretica, Social Media este despre experienta traita de utilizator si tocmai aceasta experienta sta la baza cursului sustinut de profesorul specialist, care le va reda cursantilor exemple concrete pe care le-a trait de-a lungul carierei.

Cursuri Social Media se desfasora in toate cele zece orase in care DallesGO are sedii: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili in 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Social Media nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de Social Media plus Marketing Online Incepatori plus Personal Branding cu promotia “3 in 1 – PACHET COMPLET” este de 4.400 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 12
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 19
  • Assessments Yes
  • CURS 1 1

    Introducere in Social Media

    • Lecture1.1
      Prezentarea cursantilor, stabilirea obiectivelor pentru urmatoarele cursuri si o mica introducere in Social Media (notiuni si practici)
  • CURS 2 1

    Stabilirea obiectivelor de marketing si comunicare online

    • Lecture2.1
      Introducere in marketingul online, obiective smart si studii de caz
  • CURS 3 1

    Strategia editoriala in retelele sociale (continut si statistici)

    • Lecture3.1
      Vorbim despre marketingul de continut si despre strategia editoriala in retelele sociale in functie de obiectivele de business ale companiei
  • CURS 4 1

    Publicitate pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, masuratori)

    • Lecture4.1
      Notiuni si practici utile in campaniile de Facebook Ads, remarketing, urmarirea conversiilor si indicatori de performanta
  • CURS 5 1

    Gestionarea crizelor de imagine pornite din social media

    • Lecture5.1
      Un curs despre cum putem gestiona crizele de comunicare din social media
  • CURS 6 1

    Exercitiu practic Facebook (editorial + ads + aplicatie)

    • Lecture6.1
      Exercitiu practic cu brief fictiv, pe echipe
  • CURS 7 1

    Alte retele de socializare (Google+, Linkedin, Twitter si Instagram)

    • Lecture7.1
      O trecere in revista a altor retele de socializare pe care companiile le-ar putea folosi pentru atingerea obiectivelor de comunicare
  • CURS 8 1

    A-B Testing orientat pe obiective in campaniile Cost Per Click / Cost per Mille – Exercitiu practic

    • Lecture8.1
      Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe obiective si analiza a costurilor in campaniile de Facebook Ads si Google Adwords
  • CURS 9 1

    Studii de caz pe campanii din diverse domenii de activitate – Prezentare

    • Lecture9.1
      O serie de explicatii si exemple pe studii de caz concrete in care s-au indeplinit obiectivele stabilite initial
  • CURS 10 1

    Masurarea vanzarilor generate de pagina de Facebook – Exercitiu practic

    • Lecture10.1
      Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe masurarea vanzarilor generate de eforturile de comunicare pe Facebook
  • CURS 11 1

    Intrebari si Raspunsuri pe probleme punctuale ale cursantilor/companiilor lor

    • Lecture11.1
      Probleme punctuale ale cursanţilor si alte intrebari legate de cursurile anterioare
  • CURS 12 1

    Test final

    • Lecture12.1
      Un test care sumarizeaza tot ce s-a discutat in cursurile anterioare
Monica Jitariuc

PROFESOR BUCURESTI

Este un profesionist cu experienta variata in comunicare, lucrand de-a lungul carierei ei de 15 ani, atat de partea clientului, cat si a agentiei. A inceput facand PR institutional in cadrul Ministerului Apararii Nationale. Apoi, a lucrat in advertising, marketing si PR. A infiintat in 2010 departamentul de social media al agentiei MSLGROUP The Practice, pe care l-a condus ca Head of Social Media.

Din 2013 este Managing Director al agentiei, alaturi de Oana Bulexa. In echipa The Practice, Monica a contribuit la campanii de social media de succes in industrii diverse. Unele dintre acestea au fost premiate la competitiile locale si internationale.

PROFESOR CLUJ

Ivona Gal, Senior PPC Canopyst la Canopy, agentie digitala in top 3 in Romania, este specialistul PPC care te poate surprinde cu o abordare super creativa si contextuala a unei campanii, proiectata insa cu obiectivele de business in minte si axata pe rezultate. Crede cu tarie in potentialul marketingului online si integrarea social media pentru a croi cea mai potrivita strategie pentru fiecare tip de client si nisa in parte. Este dedicata cresterii si dezvoltarii brandurilor mari și foarte mari din Romania in mediul digital prin performance marketing si campanii de Pay Per Click. Printre clientii cu care a lucrat de-a lungul timpului se numara si branduri precum: Enel, M.A.C Cosmetics, Yves Rocher, British Council, New Balance.

Puterea brandului este unul dintre cei mai importanti factori ai marketingului si sustine ca oamenii isi amintesc de brand si de experienta oferita de el, de aceea este important ca acesta sa ramana in mintea consumatorilor.

Inovatia este de multe ori elementul care face diferenta in era online-ului, asa ca este adepta noilor canale, compararea rezultatelor si a personalizarii mesajelor atunci cand ne dorim o campanie de succes.

PROFESOR BRASOV

Ovidiu este co-fondator și Social Media Campaigns Manager la The Pharmacy, agentie specializata in PPC Marketing. Este „omul cu Facebook-ul” in agentie si se ocupa de strategie pe partea organica, campanii de Ads, dar și de analiza detaliata a campaniilor sau strategii de scalare.

De asemenea, este si trainer de aproape 7 ani, timp in care a sustinut peste 50 de editii ale cursului de PPC marketing, cu peste 700 de participanti. A gestionat pana acum peste 3000 de campanii de Facebook, insumand bugete anuale de peste 1.500.000 de euro.

PROFESOR ORADEA

“Live your dreams. Love you life. Share your thoughts.”
Pentru Alexandra Galea retelele sociale nu mai au niciun secret. A fost cucerita de lumea online-ului inca de la inceputuri, iar in timp a ajuns sa cunoasca dedesubturile ce stau la cladirea unui brand cu ajutorul social media. Astfel ca, in 2017 a inceput sa aplice pe propriul business tot ceea ce a invatat de-a lungul timpului, iar acum are unul dintre cela mai cunoscute bloguri din Romania si colaborari, atat la nivel national, cat si international, cu o serie de branduri cunoscute.

Fie ca le folosim pentru a ne tine legatura ca prietenii, fie pentru a ne creste propriul brand sau pe cel al business-ului nostru, Alexandra spune ca aceste platforme sunt un instrument de marketing foarte eficient. Iar la cursul de Social Media isi doreste sa impartaseasca din cunostintele ei astfel incat oricine sa poata reusi sa profite de tot ceea ce au de oferit aceste retele de socializare cu un minim de investitie.

PROFESOR IASI

Cine este Alexandra Arva? Undeva intre millenial si gen-Z, om de comunicare dintotdeauna, mereu pe vreo retea de socializare, inca de la aparitia acestora, mereu dornica sa faca jocuri de cuvinte.

Punctual, are o experienta vasta in tot ceea ce inseamna Social Media, fiind, in trecut, Social Media Specialist si Content Creator la agentia Stormers. In prezent, lucreaza ca Marketing Specialist la unul dintre cele mai mari lanturi HoReCa din Iasi, din cadrul Palas Mall.

In timpul liber, se prezinta ca fiind un veritabil Social Media Junkie. Permanent la curent cu ultimele trend-uri din mediul online, atunci cand nu scrolleaza pe propriile ei conturi de pe retelele de socializare sau cand nu testeaza noi filtre de pe Instagram si Facebook, cu siguranta creeaza continut diversificat, pliat pe audientele clientilor sai. Tot ea gestioneaza conturile de Social Media ale acestora si participa la crearea si implementarea campaniilor de promovare.

Cu experienta variata in domeniu, este pasionata si devoreaza tot ceea ce inseamna Marketing si Social Media, fiind absolventa a Facultatii de Comunicare si Relatii Publice si, in prezent, masterand la aceeasi specializare.

PROFESOR IASI

Maria Haraga este co-fondator al agentiei Stormers, agentie specializata in strategie online si solutii web. I se spune “the Brain” pentru ca gandeste in termeni de marketing functional: “la ce serveste aceasta campanie?”, “ce obtinem din promovarea acestui produs?, “care este piata pentru acest serviciu?” Are un background profesional de 14 ani in marketing offline, online, comunicare si strategie.

Este absolventa de Jurnalism si Stiintele comunicarii, are formare la nivel de trainer in programare neuro-lingvistica si a gandit, dezvoltat si implementat campanii online pentru clienti din zona servicii sau magazine online.

PROFESOR IASI

Loredana Craciun este Design Manager pentru Amazon, compania cu una dintre cele mai eficiente politici de Customer Satisfaction din lume. Are experienta de peste 13 ani in marketing online si graphic-design, experienta acumulata in mare parte si in agentii de publicitate specializate in pozitionare de brand si promovare online. A lucrat cu sute de clienti din domenii variate de produse si servicii si a invatat din experienta ca detaliile fac diferenta. Ii place sa faca lucrurile ‘bine’ si a inteles ca nu este suficient doar sa fii creativ, este la fel de important sa ai in focus eficienta si profitul pe care il aduce ceea ce faci. Citeste date, optimizeaza bugetele de promovare, coreleaza informatii si intelege in detaliu impactul pe termen lung al promovarii social media in dinamica unui mix de marketing. Este conectata la nou si mereu atenta la ce se intampla in mediul online, anticipeaza si se adapteaza la trenduri si cautari pentru ca stie ca informatia este cheia celei mai bune strategii de promovare.

Este Trainer pentru companii si Branding Coach certificat in Programare Neuro-Lingvistica si are o experienta in a lucra creativ cu branduri variate si  in a face legatura intre oameni si cifre. La cursul de social media vei invata alaturi de ea sa gandesti strategic, sa fii organizat si sa stii la ce sa fii atent in mediul online, vei exersa modalitati de vanzare si de promovare creative si vei invata sa faci reclame social media eficiente. In final, vei sti sa faci o companie de social media cap-coada, indiferent ca este vorba despre un magazin online sau un brand de servicii.

4,000lei