Cursuri E-Commerce

Avatar utilizator
4,000lei
E-Commerce

Inca din cele mai vechi timpuri, comertul s-a bucurat din plin de interesul oamenilor, iar odata cu trecerea timpului aceasta activitate economica a ajuns si in zona de online, inregistrand un succes rasunator in ultimii ani.

E-commerce sau comertul online reuseste sa ajunga in atenta oamenilor, care se pot afla la mii de kilometri distanta, dar care isi pot obtine produsele dorite printr-o banala operatiune de introducere a datelor personale. Desigur, aici intra in scena o persoana care intelege cum functioneaza lucrurile pe aceasta zona si stie exact cum sa promoveze produsele magazinului online, astfel incat acestea sa ajunga la publicul sau tinta. Pe scurt, stie cum sa fie un bun vanzator in mediul online.

In ultimii ani, s-au inregistrat rezultate deosebite in ceea ce priveste comertul online, au aparut tot mai multe magazine virtuale intr-o piata aflata in plina expansiune, in care si concurenta a inceput sa se faca simtita prezenta la tot pasul.

Cursuri e-Commerce – detalii

Prin intermediul acestor cursuri E-Commerce, cursantii au acces la o suita de informatii esentiale care pot contribui la o cariera de succes in acest domeniu, ce prezinta interes atat pentru cumparator, cat si pentru cealalta postura, cea de vanzator.

Cursuri E-Commerce – se desfasoara pe parcursul a 12 saptamani si se adreseaza tuturor celor care vor sa se initieze in aceasta zona, ce a prins amploare in ultimii ani la nivel mondial. Asadar, cursul E-commerce este ideal pentru cei care vor sa-si lanseze un business online si vor sa invete cum pot sa-l gestioneze cat mai bine, astfel incat sa se bucure de rezultatele dorite, fie celor care isi doresc un job pe acest profil sau chiar celor care lucreaza deja in domenii sau in medii profesionale apropiate si vor sa dobandeasca cunostinte si in ceea ce priveste comertul online.

Timp de trei luni cursantii cor fi pregatiti de un trainer specialist, cu experienta in domeniu, care va incerca sa-i parcurga prin toata materia, de la A la Z, astfel incat la final acestia sa detina elementele principale pentru a intelege cum functioneaza e-commerce-ul si pentru a-si conduce business-ul cat mai bine sau pentru a-si face meseria la un nivel optim.

Avand in vedere ca piata de e-commerce din Romania creste constant de la an la an, iar cresterea a devenit din ce in ce mai accelerata, prin intermediul cursului de E-Commerce vei dobandi strategiile prin care poti converti o simpla vizita intr-un client loial.

Conform cifrelor oficiale GPeC, valoarea produselor cumparate online in 2019 in Romania a depasit 3,5 miliarde euro. Marii retaileri offline au ales si ei sa intre in comertul electronic, lasand insa loc in continuare jucatorilor de nisa aflati la inceput de drum. Cererea se diversifica, tot mai multe categorii sunt acoperite, ajungandu-se la un numar de peste 15.000 de magazine online.

In cadrul cursului, cursantii, alaturi de profesor, vor analiza piata de e-commerce din Romania, in raport cu restul Europei, si evolutia acesteia in ultimii ani. Cursantii vor analiza de altfel profilul cumparatorului online din Romania si particularitatile pietei de care orice magazin online ar trebui sa tina cont, in timp de profesorul va aduce in prim plan modele de business in e-commerce si primii pasi in strategia afacerii. De asemenea, in cadrul cursului de E-commerce DallesGo cursantii se vor familiariza si cu legislatia aplicabila magazinelor online la ora actuala.

Cum trebuie organizat un magazin online, cum trebuie sa arate echipa, cum se aleg furnizorii si platforma de e-commerce, acestea sunt doar cateva intrebari care isi vor primi raspuns pe parcursul intalnirilor cu trainerul DallesGO.

De-a lungul celor 12 saptamani, cursantii vor invata sa organiza un magazin online in asa fel incat acesta sa devina usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului. Vor fi parcurse si chestiuni mai tehnice, cum ar fi masurarea principalilor KPI si Google Analytics. Nu in ultimul rand, elevii vor invata sa foloseasca principalele canale de promovare in ecommerce: (SEO, PPC Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing, social media, content marketing si video marketing.

Un mare plus pe care il aduce DallesGO cursantilor sai este faptul ca le faciliteaza intalniri cu cei mai buni specialisti din domeniu, intrucat vor exista invitati speciali la cursul e-commerce, care vor impartasi din experienta lor, vor oferi sfaturi pretioase si vor raspunde tuturor intrebarilor.

Cursuri E-Commerce se desfasora in toate cele zece orase in care DallesGO are sedii: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de 50% OFF, pretul cursului de E-Commerce nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de E-Commerce plus Marketing Online Avansati plus Social Media cu promotia “3 in 1 – PACHET COMPLET” este de 4.400 lei pentru plata integrala.

Course Features

  • Lectures 31
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 1
  • Assessments Yes
  • CURS 1 8

    • Lecture1.1
      Radiografia pietei de e-commerce din Romania comparativ cu restul Europei. Evolutie
    • Lecture1.2
      Categorii in crestere, oportunitati de nise
    • Lecture1.3
      Profilul cumparatorului online din Romania, particularitati ale pietei
    • Lecture1.4
      Modele de business in e-commerce
    • Lecture1.5
      Tool-uri de research in marketing online
    • Lecture1.6
      Principalii KPI pentru e-commerce si modul de calculare al acestora
    • Lecture1.7
      Glosar de termeni e-commerce si marketing online
    • Lecture1.8
      Cateva idei si optiuni pentru alegerea platformei e-commerce
  • CURS 2 1

    • Lecture2.1
      Bune practici in Usability pentru desktop – partea I
  • CURS 3 2

    • Lecture3.1
      Bune practici in Usability pentru desktop – partea a II-a
    • Lecture3.2
      Atelier practic – auditare live a siturilor participantilor sau altor situri la cerere
  • CURS 4 2

    • Lecture4.1
      Bune practici in usability pentru mobile
    • Lecture4.2
      Atelier practic – auditare live a siturilor participantilor sau altor situri la cerere
  • CURS 5 1

    • Lecture5.1
      Bazele Google Analytics si principii de baza in masurarea performantelor magazinului meu online si canalelor principale de marketing online
  • CURS 6 1

    • Lecture6.1
      Principii de baza SEO si top directii pentru a lucra eficient cu agentia SEO sau specialistul SEO in-house
  • CURS 7 3

    • Lecture7.1
      Legislatia aplicabila in e-commerce in Romania si bune practici care trebuie respectate de magazinele online
    • Lecture7.2
      GDPR pentru magazinele online
    • Lecture7.3
      Sesiune sustinuta de TRUSTED.ro – programul national pentru certificarea magazinelor online
  • CURS 8 2

    • Lecture8.1
      Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Google AdWords – Search Network & Display Network
    • Lecture8.2
      Remarketing
  • CURS 9 1

    • Lecture9.1
      Q&A despre logistica si curierat pentru ecommerce
  • CURS 10 5

    • Lecture10.1
      Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Social Media Marketing
    • Lecture10.2
      Facebook Organic
    • Lecture10.3
      Instagram
    • Lecture10.4
      Web PR, Video & Content Marketing
    • Lecture10.5
      Studii de caz si exercitii practice
  • CURS 11 4

    • Lecture11.1
      Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Facebook Ads
    • Lecture11.2
      Email Marketing si Affiliate Marketing
    • Lecture11.3
      Studii de caz si exercitii practice
    • Lecture11.4
      Strategie de marketing online pentru e-commerce
  • CURS 12 1

    • Lecture12.1
      Test de final si prezentarea temelor de final
Andrei Radu

PROFESOR BUCURESTI

Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

PROFESOR BUCURESTI

Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

PROFESOR BUCURESTI

Bogdan Manolea este Director Executiv ApTI si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Bogdan este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica.

Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata etc.) facute la evenimente nationale si internationale.

PROFESOR SIBIU

Anabela Luca este Managing Director si Online Marketing Consultant la adLemonade, agentie de Performance Marketing, Google Premier Partner.

Anabela are o experienta de peste 10 ani in construirea de strategii si administrarea campaniilor de Pay Per Click (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin etc.), livrand rezultate aliniate cu obiectivele de business ale clientilor. In ultimii 3 ani, agentia adLemonade e focusata pe cresterea brandurilor romanesti in spatiul international, sustinand atat prin traininguri dedicate, cat si prin strategii eficiente de PPC o prezenta activa si profitabila a business-urilor romanesti pe piata globala.

Anabela e pasionata de digital si contribuie activ la educarea pietei in cele peste 150 de training-uri si prezentari, fiind trainer certificat Google din 2013. Alaturi de echipa valoroasa din agentie, a crescut performanta in digital pentru peste 300 de branduri dintre care se disting Enel Romania, Flanco, Catena, Deichmann, Continental Automotive sau Jolidon.

4,000lei