0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE INFLUENCER MARKETING

Unul dintre cele mai populare trenduri in marketing, in ultimii doi ani, este colaborarea cu influentatorii, cunoscuta sub numele de Influencer Marketing. In ultimele 24 de luni, interesul specialistilor in marketing si comunicare pentru lucrul cu influentatorii a crescut de peste 10 ori, potrivit cautarilor pe google. Numarul influentatorilor a crescut exponential, la fel si numarul activarilor si campaniilor realizate in colaborare cu brandurile si au aparut agentii de management al influentatorilor.

Posibilitatea de a colabora cu un nume important din online, care are in jurul sau o comunitate relevanta, mai mica sau mai mare, a deschis ochii multor branduri, care au inclus, intr-o pondere tot mai ridicata in mixul lor de comunicare, tool-ul numit Influencer Marketing.

Cum stim cine se potriveste cu brandul meu? Cum stim daca avem nevoie de influentatori mari sau de influentatori mai mici? Cum stim ce sa le propunem? Cum stim sa evaluam daca a fost sau nu o colaborare de succes? Cum evitam riscul unei asocieri nedorite, din care imaginea brandului sau a afacerii sa aiba mai mult de suferit decat de castigat? Care este pretul corect pentru o colaborare cu influentatorii?

La aceste intrebari si la multe altele va raspunde cursul de Influencer Marketing de la DallesGO – primul curs complet din Romania pe aceasta tema.
Ce vei invata la curs?

  • Cum atingi obiectivele brandului/ afacerii tale cu ajutorul influentatorilor
  • Cum gasesti influentatorii relevanti
  • Cum faci o campanie cu influentatori
  • Cum masori eficienta colaborarii
  • La ce solutii sa apelezi cand ai buget mic.

Cursul iti da si posibilitatea de a exersa pe teme aplicate si de a gandi si evalua cap-coada campanii de colaborare cu influentatorii. Pentru un plus de know-how, la curs vor fi invitati oameni de marketing, specialisti din agentii de comunicare, case de management, dar si unii dintre membrii noului val de influentatori digitali.

Cui se adreseaza cursul?

  • Antreprenorilor
  • Specialistilor in marketing din companii, ONG-uri si institutii publice
  • Specialistilor in marketing si comunicare liber profesionisti
  • Specialistilor din agentii de PR, digital si advertising
  • Specialistilor din agentii de media buying
  • Agentiilor de influencers management
  • Oricui vrea sa fie la curent si sa aplice ultimele trenduri digitale.
Un modul are 12 saptamani si costa 3.600 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESOR

OANA BULEXA


Cursul de Influencer Marketing este sustinut de OANA BULEXA, Managing Director la MSL The Practice si specialist cu experienta de peste 15 ani in domeniul comunicarii. Oana are la activ sute de campanii si activari cu influencerii, realizate pentru clientii MSL The Practice, companii din domenii foarte diverse.

In ultimii doi ani s-a specializat in marketingul prin influenceri, punand bazele departamentul specializat al agentiei, dezvoltand tool-uri de lucru cu influencerii si sustinand traininguri si workshopuri de Influencer Marketing la evenimente de comunicare din Romania si din afara tarii.

MSL The Practice este cea mai creativa si mai premiata agentie de PR din Romania, cu peste 250 de premii si nominalizari obtinute pentru mai bine de 150 de campanii de comunicare. Anual, MSL The Practice colaboreaza cu peste 500 de influenceri in numele companiilor si brandurilor din portofoliul sau, avand la activ campanii extrem de variate, dar si cea mai complexa solutie de Influencers Marketing de pe piata din Romania.

PROGRAMA CURS

Curs 1: Introducere in Influencer Marketing
Cateva informatii care te vor ajuta sa intelegi mai bine domeniul, dar si oportunitatile si limitarile lui. Ce inseamna sa fii influentator, cine poate fi influentator, categorii de influentatori, statistici internationale si locale, trenduri in influencer marketing.

Curs 2: Scopul colaborarii cu influentatorii
Ce iti propui sa obtii din colaborare: sa afle cat mai multi oameni despre afacerea ta/ produsul tau? Sa vrea cat mai multi sa il testeze? Sa iti cresti vanzarile? Seteaza corect din start tipul de obiective ale campaniei, pentru ca astfel iti calibrezi corect asteptarile de la colaborare si ai sanse mai mari sa si obtii ce ti-ai propus.

Curs 3: Selectia influentatorilor
Piata de influentatori a crescut exponential in ultimii ani. De la nume foarte cunoscute, care au deja statut de celebritate si fac entertainment la scara larga, pana la influentatori cu comunitati mici, dar foarte compacte si pasionate de un domeniu nisat. Cum si unde ii gasesti pe influentatori? Si cum ii selectezi pe cei cu adevarat potriviti pentru brandul sau afacerea ta?
Invitat special: agentie de management de influentatori

Curs 4: Brieful pentru influentatori
Cu cat esti mai clar si explicit in setarea colaborarii, cu atat ai mai multe sanse ca acea colaborare sa aiba succes. Influentatorul intelege din start care iti sunt nevoile, asteptarile, limitarile si va putea veni cu o solutie pe masura. Cum abordezi un influentator ca sa il convingi sa lucreze cu tine? Ce este permis sa ii ceri sa faca si ce nu? Cum ii scrii un brief corect si complet?
Invitat special: manager de campanii cu influentatorii

Curs 5: Tipuri de colaborari cu influentatorii
De la un simplu post pe Facebook sau Instagram la integrarea in campanie a tuturor canalelor online pe care este prezent influentatorul, de la 1 influentator pana la o campanie care poate include simultan 100, de la o campanie punctuala la una pe termen lung – exista foarte multe variante de colaborare, foarte multe mecanisme si solutii care pot raspunde nevoilor brandului/ afacerii tale. Le vei afla pe cele mai uzuale, dar si exemple atipice care au avut succes.
Invitati speciali: influentatori (bloggeri, vloggeri, instagrammeri)

Curs 6: Cum dezvolti continut impreuna cu influentatorii?
Cat poti sa intervii asupra continutului creat de influentator si cat trebuie sa ii lasi mana libera? Care sunt oportunitatile si riscurile? Ce vrei sa oferi: entertainment sau continut util? Vei afla principii, tips & tricks, do’s & dont’s.
Invitati speciali: influentatori (bloggeri, vloggeri, instagrammeri)

Curs 7: Influencer Marketing pe canalele brandului
Colaborarea cu un influentator poate lua si alte forme: cum poti integra continutul dezvoltat de un influentator pe canalele brandului (website, blog, Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube etc.)?
Invitati speciali: influentatori (bloggeri, vloggeri, instagrammeri)

Curs 8: Cantitate sau calitate? Sau ambele?
Vrei sa ajungi la o audienta cat mai larga? Sau la finii cunoscatori/ pasionati de domeniul tau? Sau vrei un continut de calitate? Ce tipuri de indicatori (metrics) exista si care sunt cei mai relevanti pentru campania ta.
Invitat special: agentie de media & agentie de affliate marketing

Curs 9: Studii de caz
Inveti din experientele altora, din succesul sau din esecul lor. Vom discuta despre campanii internationale si locale, despre ce mecanisme au folosit, daca au functionat bine sau nu.
Invitat special: agentie de management de influentatori

Curs 10: Campanii cu buget redus
Ce faci cand nu dispui de bugete mari pentru marketingul prin influentatori? Care sunt solutiile pentru buget redus? Cum abordezi influentatorii? Ce le poti cere in acest caz? Discutam si exemple concrete, pentru mai multa inspiratie.

Curs 11: Exercitii practice
Vei exersa impreuna cu colegii de curs, pe 3 tipuri diferite de briefuri de campanie: doua campanii si o situatie de criza in colaborarea cu influentatorii. In realitate, de cele mai multe ori, deciziile privind campaniile nu se iau individual, ci in grup (impreuna cu colegii, superiorii, un consultant etc), de aceea experienta de lucru si decizie in echipa iti va fi cu siguranta de folos.

Curs 12: Tema de incheiere
Am ajuns la finalul cursului. Pana in acest punct ai ajuns deja sa stapanesti extrem de bine tot ce este necesar pentru a gandi chiar tu o campanie cu influentatori, dezvoltata pentru brandul pe care il alegi tu. Fiecare cursant isi va prezenta propria campanie, in ultima sesiune in care invatam cum sa facem marketing cu ajutorul influentatorilor.