Cursuri PR


Atunci cand vorbesti despre PR vorbesti automat despre un departament care detine abilitati de comunicare dezvoltate si eficiente, cu rolul de a fi liantul dintre o organizatie si publicul sau.
PR-ul insuseaza, de fapt, calitatile pe care o persoana ar trebui sa le aiba pentru a dezvolta o cariera in lumea Relatiilor Publice. Cursuri PR care sa te ajute sa iti dezvolti abilitatile necesare poti gasi acum la doar cateva clickuri distanta.
Cursuri PR – descriere
Avand in vedere ca, in prezent, zona de PR se bucura de o piata dezvoltata de oportunitati profesionale, DallesGO a conceput un curs special gandit pentru cei care vor sa-si inceapa drumul in acest domeniu extrem de creativ sau persoanelor care vor sa-si dezvolte si mai mult cunostintele acumulate pana acum in aceasta arie profesionala.
Cursul PR DallesGo se desfasoara pe parcusul a 12 saptamani, respectiv 3 luni, perioada in care cursantii vor invata tehnici de comunicare pe care le vor explora in vederea construirii unei strategii eficiente si puternice, care sa traseze directia pe care compania si-o doreste in relatia cu clientii sai.
De asemenea, cursul de PR se adreseaza atat celor care sunt curiosi sa invete cum functioneaza acest domeniu, dar si celor care au deja o experienta profesionala in aceasta zona, insa isi doresc sa descopere mai mult din ceea ce se ascunde in spatele acestei meserii, putand astfel sa afle si alte proceduri care sa-i ajute in activitatea pe care o desfasoara.
Foarte important de precizat este faptul ca DallesGO le ofera cursantilor sai, in timpul cursului PR, intalniri cu invitati speciali din zona de comunicare, oameni care evolueaza in domenii apropiate si care pot vorbi concret despre felul in care au gestionat diferite situatii de comunicare, de-a lungul timpului, in mediile in care evolueaza.
Programa este aplicata si pune accent pe studii de caz si situatii reale cu care se confrunta specialistii din domeniu. Cursul este unul dinamic si atractiv, cu multe exercitii practice, brief-uri si clienti reali, schimburi de idei si invitati speciali din industrie.
De-a lungul a 12 intalniri, cursantii invata cum sa initieze si sa dezvolte o strategie de PR, sa abordeze un program si un plan de comunicare pe o perioada indelungata, sa comunice prin canale media conventionale, dar si prin social media si prin alte instrumente care le pot fi de ajutor, sa organizeze evenimente, sa rezolve rapid crize de imagine și ceea ce este mai important este faptul ca vor invata cum pot sa detina controlul comunicarii eficiente.
Pe parcursul cursului de PR, fiecare cursant descopera cum poate sa proiecteze o imagine profesionala credibila si va invata sa gestioneze managementul reputatiei, dezvoltandu-si abilitatile de comunicare.
Se va aborda, in timpul intalnirilor de la curs, si relatia cu influencerii (blogeri, vloggeri), care au inceput sa se implice tot mai mult in campaniile pe care le desfasoara diferite branduri celebre, oameni cu notorietatea in zona Digital care isi pot lasa amprenta intr-un mod determinat pentru publicul pe care il are clientul/produsul respectiv. De aceea, este foarte important ca in momentul in care te ocupi de un produs, sa-i cunosti cat mai bine avantajele pe care le are, publicul tinta caruia i se adreseaza, in ideea de a miza cat mai mult pe atuurile sale unice, mici detalii semnificative care fac o diferenta uriasa pe piata.
Prin prisma activitatii sale, PR-ul se interfereaza tot mai mult cu zona de social media, care prin platformele sale online( Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Youtube) le pune la dispozitie utilizatorilor sai metode puternice de promovare. Asadar, este foarte important mesajul pe care se concentreaza campania de promovare, felul in care este gestionata campania si rezultatele pe care le obtine, care ii pot stabili o anumita idenditate in mediul online si pot aduce o vizibilitate uriasa brandului respectiv.
Profesorul specialist DallesGo va aduce in fata elevilor sai notiuni teoretice, dar nu se va opri aici, ci le va arata cursantilor cum pot pune in practica cu usurinta cunostintele teoretice. Pe parcursul a 12 saptamani, se vor desfasura cursuri interactice si dinamice, care sa atraga interesul si atentia cursantilor, pentru a-i ajuta sa se familiarizeze si mai mult cu lumea PR-ului si pentru a-i pregati astfel pentru o cariera de succes in Relatii Publice.
Cursuri PR se desfasora in toate cele zece orase in care DallesGO are sedii: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.
Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Public Relations nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de PR plus Social Media plus Personal Branding cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 4.400 lei pentru plata integrala.
Curs acreditat de Ministerul Muncii și de Ministerul Educatiei
Course Features
- Lectures 12
- Quizzes 0
- Duration 12 saptamani
- Students 32
- Assessments Yes
CURS 1
Cum ajuta PR-ul o companie sau un brand? Introducere in PR
CURS 2
Cum gestionam imaginea unei companii? Corporate PR
CURS 3
Cum promovam un brand sau un produs? Marketing PR
CURS 4
Cum prevenim si cum gestionam momentele dificile din viata unei companii sau a unui brand? Comunicarea de criza
CURS 5
Cum dezvolti o relatie profesionala eficienta cu jurnalistii, respectiv cu bloggerii? Media relations si bloggers relations
CURS 6
Cum cream o relatie stransa intre companie si angajatii sai? Comunicarea interna si brandul de angajator
CURS 7
Cum cream continut relevant si cum stimulam conversatia pozitiva in jurul unui brand? Content marketing si engagement
CURS 8
Cum cream experiente de brand memorabile? Evenimentele de PR de la A la Z
CURS 9
Cum comunicam pe retelele sociale? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn si alte retele
CURS 10
Cum dezvoltam programe de responsabilitate sociala relevante? CSR si Citizenship
CURS 11
Recapitulare si de PR
CURS 12
Prezentarea temei de PR