Cursuri PR

Avatar utilizator
4,000lei
Public Relations

Atunci cand vorbesti despre PR vorbesti automat despre un departament care detine abilitati de comunicare dezvoltate si eficiente, cu rolul de a fi liantul dintre o organizatie si publicul sau.

PR-ul insuseaza, de fapt, calitatile pe care o persoana ar trebui sa le aiba pentru a dezvolta o cariera in lumea Relatiilor Publice. Cursuri PR care sa te ajute sa iti dezvolti abilitatile necesare poti gasi acum la doar cateva clickuri distanta.

Cursuri PR – descriere

Avand in vedere ca, in prezent, zona de PR se bucura de o piata dezvoltata de oportunitati profesionale, DallesGO a conceput un curs special gandit pentru cei care vor sa-si inceapa drumul in acest domeniu extrem de creativ sau persoanelor care vor sa-si dezvolte si mai mult cunostintele acumulate pana acum in aceasta arie profesionala.

Cursul PR DallesGo se desfasoara pe parcusul a 12 saptamani, respectiv 3 luni, perioada in care cursantii vor invata tehnici de comunicare pe care le vor explora in vederea construirii unei strategii eficiente si puternice, care sa traseze directia pe care compania si-o doreste in relatia cu clientii sai.

De asemenea, cursul de PR se adreseaza atat celor care sunt curiosi sa invete cum functioneaza acest domeniu, dar si celor care au deja o experienta profesionala in aceasta zona, insa isi doresc sa descopere mai mult din ceea ce se ascunde in spatele acestei meserii, putand astfel sa afle si alte proceduri care sa-i ajute in activitatea pe care o desfasoara.

Foarte important de precizat este faptul ca DallesGO le ofera cursantilor sai, in timpul cursului PR, intalniri cu invitati speciali din zona de comunicare, oameni care evolueaza in domenii apropiate si care pot vorbi concret despre felul in care au gestionat diferite situatii de comunicare, de-a lungul timpului, in mediile in care evolueaza.

Programa este aplicata si pune accent pe studii de caz si situatii reale cu care se confrunta specialistii din domeniu. Cursul este unul dinamic si atractiv, cu multe exercitii practice, brief-uri si clienti reali, schimburi de idei si invitati speciali din industrie.

De-a lungul a 12 intalniri, cursantii invata cum sa initieze si sa dezvolte o strategie de PR, sa abordeze un program si un plan de comunicare pe o perioada indelungata, sa comunice prin canale media conventionale, dar si prin social media si prin alte instrumente care le pot fi de ajutor, sa organizeze evenimente, sa rezolve rapid crize de imagine și ceea ce este mai important este faptul ca vor invata cum pot sa detina controlul comunicarii eficiente.

Pe parcursul cursului de PR, fiecare cursant descopera cum poate sa proiecteze o imagine profesionala credibila si va invata sa gestioneze managementul reputatiei, dezvoltandu-si abilitatile de comunicare.

Se va aborda, in timpul intalnirilor de la curs, si relatia cu influencerii (blogeri, vloggeri), care au inceput sa se implice tot mai mult in campaniile pe care le desfasoara diferite branduri celebre, oameni cu notorietatea in zona Digital care isi pot lasa amprenta intr-un mod determinat pentru publicul pe care il are clientul/produsul respectiv. De aceea, este foarte important ca in momentul in care te ocupi de un produs, sa-i cunosti cat mai bine avantajele pe care le are, publicul tinta caruia i se adreseaza, in ideea de a miza cat mai mult pe atuurile sale unice, mici detalii semnificative care fac o diferenta uriasa pe piata.

Prin prisma activitatii sale, PR-ul se interfereaza tot mai mult cu zona de social media, care prin platformele sale online( Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Youtube) le pune la dispozitie utilizatorilor sai metode puternice de promovare. Asadar, este foarte important mesajul pe care se concentreaza campania de promovare, felul in care este gestionata campania si rezultatele pe care le obtine, care ii pot stabili o anumita idenditate in mediul online si pot aduce o vizibilitate uriasa brandului respectiv.

Profesorul specialist DallesGo va aduce in fata elevilor sai notiuni teoretice, dar nu se va opri aici, ci le va arata cursantilor cum pot pune in practica cu usurinta cunostintele teoretice. Pe parcursul a 12 saptamani, se vor desfasura cursuri interactice si dinamice, care sa atraga interesul si atentia cursantilor, pentru a-i ajuta sa se familiarizeze si mai mult cu lumea PR-ului si pentru a-i pregati astfel pentru o cariera de succes in Relatii Publice.

Cursuri PR se desfasora in toate cele zece orase in care DallesGO are sedii: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Brasov, Oradea, Craiova, Sibiu, Constanta si Galati.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Public Relations nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de PR plus Social Media plus Personal Branding cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 4.400 lei pentru plata integrala.
Curs acreditat de Ministerul Muncii și de Ministerul Educatiei

Course Features

  • Lectures 16
  • Quizzes 0
  • Duration 12 saptamani
  • Students 4
  • Assessments Yes
  • CURS 1 4

    Cum ajuta PR-ul o companie sau un brand? Introducere in PR

    • Lecture1.1
      Definitia PR-ului si istoria PR-ului, de la aparitie pana in prezent
    • Lecture1.2
      Cum functioneaza o agentie de PR, rolul si responsabilitatile consultantului de PR`
    • Lecture1.3
      Punctele tari si punctele slabe ale PR-ului
    • Lecture1.4
      Valoarea PR-ului pentru o companie sau un brand
  • CURS 2 1

    Cum gestionam imaginea unei companii? Corporate PR

    • Lecture2.1
      Cum construim si cum aparam reputatia unei companii
  • CURS 3 1

    Cum promovam un brand sau un produs? Marketing PR

    • Lecture3.1
      Ce inseamna o campanie de comunicare si care sunt pasii in dezvoltarea unei campanii bune de PR
  • CURS 4 1

    Cum prevenim si cum gestionam momentele dificile din viata unei companii sau a unui brand? Comunicarea de criza

    • Lecture4.1
      Ce este o criza de imagine si cum poate afecta reputatia companiei sau a brandului
  • CURS 5 1

    Cum dezvolti o relatie profesionala eficienta cu jurnalistii, respectiv cu bloggerii? Media relations si bloggers relations

    • Lecture5.1
      Ce este permis si ce nu este permis in relatia cu jurnalistii, respectiv cu bloggerii
  • CURS 6 1

    Cum cream o relatie stransa intre companie si angajatii sai? Comunicarea interna si brandul de angajator

    • Lecture6.1
      Angajatii, primii ambasadori externi ai companiei
  • CURS 7 1

    Cum cream continut relevant si cum stimulam conversatia pozitiva in jurul unui brand? Content marketing si engagement

    • Lecture7.1
      Cum gandesti o strategie de continut, care sunt principalele tipuri de continut
  • CURS 8 1

    Cum cream experiente de brand memorabile? Evenimentele de PR de la A la Z

    • Lecture8.1
      Care sunt principalele tipuri de evenimente de PR
  • CURS 9 1

    Cum comunicam pe retelele sociale? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn si alte retele

    • Lecture9.1
      Retelele sociale si ascensiunea lor ca si canale de comunicare intre branduri si consumatori
  • CURS 10 4

    Cum dezvoltam programe de responsabilitate sociala relevante? CSR si Citizenship

    • Lecture10.1
      Cum alegem cauzele relevante
    • Lecture10.2
      Cum gandim un program de CSR, care sunt pasii si care sunt partenerii de care avem nevoie
    • Lecture10.3
      Cum comunici programul si cum implici comunitatile relevante
    • Lecture10.4
      Exemple si studii de caz
  • CURS 11 0

    Recapitulare si de PR

    No items in this section
  • CURS 12 0

    Prezentarea temei de PR

    No items in this section
Ioana Manoiu

PROFESOR BUCURESTI

Este Managing Partner al agentiei GMP PR si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, avand peste 12 ani de experienta in domeniul relatiilor publice. In 2005 a lansat agentia GMP PR. Sub influenta unei noi maniere de a vedea comunicarea, agentia condusa de Ioana a devenit in scurt timp o obisnuita a podiumurilor internationale. Palmaresul GMP PR include titlul de “European Newcomer Agency of the Year” si “Best PR Launch of the Year”.

In 2011, GMP PR a fost numita Agentia de PR a Anului in Romania, titlu pe care agentia il mai castigase o data in 2006. Ioana a absolvit Programul de Executive MBA (Berlin School of Creative Leadership) si detine un Certificat Profesional in Management de la Open University Business School (Codecs).

PROFESOR CLUJ

Cu o experienta de peste 20 de ani in PR si Comunicare, Liana Martin este un nume de referinta in industria modei romanesti. Cu un doctorat ȋn Comunicarea ȋn modă la Universitatea de Arte şi Design Cluj, si-a inceput activitatea ca jurnalist de modă ȋn 1999 la revista de specialitate Dialog Textil alături de Ovidiu Buta. A scris timp de patru ani emisiunea “Levintza prezintă” pe Prima TV, a realizat emisiunea Ten Style la TeleEuropaNova din Cluj, a scris pentru GQ, fashionandbeauty.ro, Business Texin şi revistabulevard.ro.

Timp de doi ani a susţinut rubrica bine/prost ȋmbrăcate ȋn revistele Ciao şi Spy alături de Ovidiu Buta. A semnat ca redactor şef primul număr din revista Dispute Magazine. A lucrat ȋn echipa organizatorică a Romanian Fashion Week, a pus bazele primului salon profesionist al modei – RFTB şi a realizat PR-ul Galei UAD timp de 13 ani. Cu un background impresionant, Liana Martin a realizat consultanţă şi styling pentru nume importante din moda românească: Lucian Broscăţean, Irina Schrotter by Lucian Broscăţean, Alina Botea, Călina Langa, Ovidiu Pop, Piera, Uniconf, Unikid, Flacăra, Falla collection, Vestige – Atelier des Beaux Arts, EXPRESIV.

Timp de patru ani, a coordonat echipa de styling a Festivalului de Muzica de la Mamaia. A lansat cartea “Comunicarea ȋn modă”, pe care a semnat-o ȋmpreună cu Ana Raluca Chiosa si a predat “Comunicare si PR” ȋn cadrul modulului de Fashion Business la ZAIN Academy.

PROFESOR TIMISOARA

Detine PRbeta Agency si are peste 10 ani de experienta practica in domeniul relatiilor publice. Crede in puterea noilor generatii si se implica in mod constant in educarea tinerilor. Organizeaza cursuri de relatii publice pentru studenti, dar si pentru cei care deja lucreaza in domeniu si vor sa isi aprofundeze cunostintele.

In 2018, a primit din partea PR Award titlul de ”PR Professional of the Year”. Este organizator al Conferintelor PRbeta, eveniment care de 9 ani contribuie la educarea pietei din vestul tarii si este un spatiu in care reprezentanti ai industriilor creative se intâlnesc in fiecare an, la Timisoara.

PROFESOR ORADEA

Flavius Bunoiu a lucrat zece ani in mai multe posturi de radio si televiziuni din Oradea, Timisoara si Bucuresti ca prezentator si producator de emisiuni. Timp de patru ani a ocupat functia de director al Casei de Cultura Oradea, pozitie din care a organizat evenimentele publice ale Primariei Oradea.

Este acreditat ca manager cultural, impresar artistic si organizator de evenimente culturale, in prezent fiind evaluator de proiecte pentru Timisoara 2021 Capitala Culturala Europeana si manager de proiecte pentru unul dintre cele mai active ONG-uri din Oradea, Cultura In Miscare. Iar de aproape 15 ani conduce WOAO Advertising, o agentie de publicitate specializata in relatii publice, branding si graphic design.

PROFESOR IASI

Andreea Marc lucreaza in PR de 17 ani si are propria agentie de PR in Iasi. Este trainer certificat pe Comunicare, a lucrat in radio si a fost lector asociat la UAIC, unde a predat, bineinteles, Comunicare si PR studentilor. Momentan combina munca de PR cu cea de blogger (www.andreeamarc.ro), desfasoara campanii de PR, organizeaza evenimente, ofera consultanta companiilor si scrie foarte mult.

Cea mai mare bucurie e atunci cand ii inspira pe ceilalti sa faca o schimbare in bine. ii place sa se implice, sa miste lucrurile in directia cea buna si sa lase ceva bun in urma ei. Adora sa ajunga mai usor si mai placut la oameni, sa faca brandurile mai umane si sa aduca oamenii impreuna, in proiecte de impact.

Crede ca adevarata putere in viata si in business sta in relatiile dintre oameni si in povestile lor. Ca lumea e alcatuita din povesti, iar creatorii de continut ca ea trebuie doar sa aleaga cuvintele potrivite pentru a le spune si pentru a le face mai umane. De aceea i se spune „Croitor de cuvinte”.

4,000lei