0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE E-COMMERCE

Piata de e-commerce din Romania creste constant de la an la an, iar cresterea a devenit din ce in ce mai accelerata. In calitate de comerciant, astazi este deja termenul limita pentru a incepe sa vinzi online. Te invatam strategiile prin care poti converti o simpla vizita intr-un client loial.

Conform cifrelor oficiale GPeC, valoarea produselor cumparate online in 2014 in Romania a depasit 1,1 miliarde euro. Marii retaileri offline au ales si ei sa intre in comertul electronic, lasand insa loc in continuare jucatorilor de nisa aflati la inceput de drum. Cererea se diversifica, tot mai multe categorii sunt acoperite, ajungandu-se la un numar de peste 5000 de magazine online.

In cadrul cursului vom radiografia piata de e-commerce din Romania raportat la restul Europei si evoluatia acesteia in ultimii ani. Vom analiza profilul cumparatorului online din Romania si particularitatile pietei de care orice magazin online ar trebui sa tina cont. Vom studia modele de business in e-commerce si primii pasi in strategia afacerii. Ne vom familiariza cu legislatia aplicabila magazinelor online la ora actuala.

Vom afla cum trebuie organizat un magazin online, cum trebuie sa arate echipa si cum alegem furnizorii si platforma de e-commerce. Invatam sa organizam magazinul nostru online in asa fel incat acesta sa devina usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului. Ajungem si la chestiuni mai tehnice, cum ar fi masurarea principalilor KPI si Google Analytics. Nu in ultimul rand, invatam sa folosim principalele canale de promovare in ecommerce: (SEO, PPC Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing, social media, content marketing si video marketing.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.200 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESORI E-COMMERCE

ANDREI RADU

prprof
Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

RALUCA RADU

melania-2
Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

BOGDAN MANOLEA

melania-2
Bogdan Manolea este Director Executiv ApTI si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Bogdan este consultant juridic interesat de domenii ca dreptul tehnologiei informatiilor, proprietate intelectuala/industriala insa si de orice domeniu implicand dreptul, Internetul si atitudinea civica. Proprietar al paginii web Legile Internetului – legi-internet.ro, care prezinta din 2001 principalele evolutii din dreptul tehnologiei informatiei. Autor a suficiente prezentari si articole pe teme legate de Drept si Tehnologia Informatiei (comert electronic, semnatura electronica, nume de domenii, jurisdictie si Internet, dreptul la viata privata etc.) facute la evenimente nationale si internationale.

PROGRAMA CURS

Curs 1
Radiografia pietei de e-commerce din Romania comparativ cu restul Europei. Evolutie. Categorii in crestere, oportunitati de nise. Profilul cumparatorului online din Romania, particularitati ale pietei. Modele de business in e-commerce. Tool-uri de research in marketing online. Principalii KPI pentru e-commerce si modul de calculare al acestora. Glosar de termeni e-commerce si marketing online. Cateva idei si optiuni pentru alegerea platformei e-commerce.

Curs 2
Bune practici in Usability pentru desktop – partea I.

Curs 3
Bune practici in Usability pentru desktop – partea a II-a. Atelier practic – auditare live a siturilor participantilor sau altor situri la Cerere.

Curs 4
Bune practici in Usability pentru mobile. Atelier practic – auditare live a siturilor participantilor sau altor situri la cerere.

Curs 5
Bazele Google Analytics si principii de baza in masurarea performantelor magazinului meu online si canalelor principale de marketing online.

Curs 6
Principii de baza SEO si top directii pentru a lucra eficient cu agentia SEO sau specialistul SEO in-house.

Curs 7
Legislatia aplicabila in e-commerce in Romania si bune practici care trebuie respectate de magazinele online. GDPR pentru magazinele online. Sesiune sustinuta de TRUSTED.ro – programul national pentru certificarea magazinelor online.

Curs 8
Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Google AdWords – Search Network & Display Network. Remarketing.

Curs 9
Q&A despre logistica si curierat pentru ecommerce.

Curs 10
Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Social Media Marketing. Facebook Organic. Instagram. Web PR, Video & Content Marketing. Studii de caz si exercitii practice.

Curs 11
Principalele canale de marketing online pentru promovare in e-commerce: Facebook Ads. Email Marketing si Affiliate Marketing, Studii de caz si exercitii practice. Strategie de marketing online pentru e-commerce.

Curs 12
Test de final si prezentarea temelor de final.