0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE SELLING LUXURY

  Unii cred ca luxul este opusul saraciei. Fals. Luxul este de fapt opusul vulgaritatii.

COCO CHANEL

Te seduce. Te face sa visezi cu ochii deschisi si sa il ravnesti prin toate simturile – sa il cauti in ce te inconjoara. Luxul e arta de a trai cu gust, o arta ale carei secrete sunt stiute doar de cei initiati. Arta frumosului si a calitatii. Cum vinzi un produs de lux? Care sunt industriile luxului si cum poti patrunde in ele, ca sa devii un promotor al rafinamentului? Si cum poate un antreprenor sa se asigure ca afacerea sa atinge cele mai inalte standarde ale unui savoir vivre perfectionat mereu?

La toate aceste intrebari vei primi raspunsuri profesioniste de la expertul roman in practica excelentei, Tatiana Balaban, care iti propune singurul curs din Romania in acest domeniu select si fascinant.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESOR

TATIANA BALABAN


“Cred cu adevarat ca produsele de lux au mare legatura cu emotiile, performanta si atemporalitatea. Oamenii cumpara lux pentru a castiga o experienta, pentru a-si implini o fantezie sau pentru a obtine o anumita stare de a fi … nu doar un produs “.

Autor al primei carti din Romania despre industria luxului: THE LUXURY BOOK.
Promotor al luxului si al produselor de lux.
Consilier si consultant al valorilor si integritatii marcilor de lux.
Co-lucrator la cele mai prestigioase branduri din lume precum Louis Vuitton si Gucci.
Specialist in Managementul Relatiilor cu Clientii si excelenta in servicii.
Consilier de livrare a produselor de lux corespunzatoare pentru satisfacerea clientului.
Absolvent al Euro-MBA Luxury Brand Management la INSEEC Paris.
Trainer oficial certificat de Extreme Training Bucuresti.
Persoana orientata pe medii multi-culturale.

PROGRAMA CURS

Curs 1: Universul luxului
• Ce este luxul?
• Paradoxurile luxului
• Cele trei conglomerate de lux
• Date si statistici

Curs 2: Luxul in functie de sector
• Moda
• Masini
• Parfumerie
• Accesorii
• Bauturi spirtoase
• Ceasuri si bijuterii

Curs 3: Produsul de lux
• Procesul de fabricatie
• Pretul
• Cum se recunoaste un produs de lux

Curs 4: Serviciile de lux
• Ce inseamna un serviciu de lux?
• Tipuri de servicii
• Servicii de lux in functie de sector

Curs 5: Cum iti construiesti un brand de lux

Curs 6: Luxury Marketing & Communication
• Mix Marketing de lux
• Media
• Comunicare catre client loiali sau ocazionali

Curs 7: Consumatorul de lux
• Perceptia consumatorului
• Motivatia consumatorului
• Dezvoltarea comportamentului consumatorului pentru brandurile de lux

Curs 8: Luxury Retail
• Puncte de vanzare
• Atitudinea agentului de vanzare
• Atmosfera si aspectul magazinului

Curs 9: Luxul online
• Rolul internetului in lux
• Influente si previziuni
• Metode si alegeri

Curs 10: Luxul si contrafacerea
• Ce este contrafacerea produselor de lux?
• Efecte si influente
• De ce se cumpara produse contrafacute?

Curs 11: Luxul & responsabilitatea sociala corporativa
• RSC si diferite abordari
• RSC – un fenomen de lux
• Luxul durabil

Curs 12: Luxul in Romania
• Date si statistici
• Pozitionare in piata
• Influente si previziuni