Dana Iuga
Absolventa a Universitatii de Arta si Design, Departamentul Moda – Design Vestimentar, Dana Iuga a constatat inca dupa inca dupa realizarea primelor colectii vestimentare o “slabiciune” pentru accesoriul care completeaza cel mai bine o tinuta si anume: PANTOFUL. Astfel, a urmat apoi cursurile de masterat in cadrul aceleasi Universitati, unde si-a dedica intreaga atentie designului de incaltaminte, vazând pantoful ca oglinda si ambasador al celui care il poarta.
In anul 2014 a sustinut lucrarea de doctorat cu titlul: Evolutia pantofului cu toc de la Caterina de Medici la Christian Louboutin.
Intreaga cercetare a fost dedicata tocului inalt deoarece considera ca acesta este elementul din moda cu cea mai mare incarcatura emotionala, psihologica si sociala . In anul 2016 si-a lansat propriul brand de incaltaminte, Hordot, impreuna cu partenera sa Alina Popa. Brand-ul a luat nastere in ideea de a demonta reguli de neincalcat in fabricarea incaltamintei. Cea mai importanta fiind inlocuirea materialelor fine obligatorii din zona de staif cu elemente metalice. Rezulta astfel un pantof mult mai confortabil, fapt care a dus la obtinerea unui brevet de Inventie.