Alin Gălățescu
Alin Gălățescu este unul dintre cei mai importanți analiști de modă din România, cu o experiență vastă atât în realizarea emisiunilor, cât și în organizarea evenimentelor fashion de prestigiu. Activând în domeniu de peste 30 de ani, Gălățescu a fost primul realizator de emisiuni TV despre modă din România, la Tele7ABC și a fondat Radio Tinerama când nici nu terminase facultatea. De-a lungul timpului, a fost consilier de imagine și brand, creator de proiecte speciale de film și fotografie arty.
Pentru el, moda nu se referă doar la piese vestimentare, ci înseamnă „curiozitate, deschidere, noutate, detalii, diferențe, căutari…pasiune”.
Gălățescu a dezvoltat inclusiv proiecte cu Universitățile din Cluj și București, dintre care se distinge în special UnaModaGrup, un program de învățământ alternativ complex din moda românească.
Preocupat de formarea noilor generații, criticul de modă a facilitat de-a lungul anilor oportunități pentru tinerii designeri, precum organizarea a nu mai puțin de opt ediții ale show-ului BestNewComers. Gălățescu s-a ocupat de partea artistică din spatele Fashion Week, în Iași și a creat și strategii de imagine pentru multiple personalități și branduri românești, precum Tina R și Ingrid Vlasov.
Fiind un nume de referință în industria modei din România, Alin Gălățescu a fost director de artă și concept în cadrul ARTISTOCOOL, SOIREES DE LA MODE, GALA AVANPREMIERE, FASHION MOMENTS, SPRING – SUM¬MER – EVENING GALA, BEST NEW COMMERS.