0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE E-COMMERCE

Programa

Vom lucra impreuna studii de caz in care desființam miturile din e-commerce si detectam greselile frecvente pe care le fac magazinele online din Romania. Vom dezvolta in echipa planuri de afaceri si strategii de marketing pentru magazine online noi de nisa. Vom audita magazine online pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.

Curs 1
Radiografia pietei de e-commerce din Romania raportat la restul Europei si evoluatia acesteia in ultimii ani. Profilul cumparatorului online din Romania si particularitati ale pietei de care orice magazin online ar trebui sa tina cont. Categorii de top si categorii in crestere.

Curs 2
Modele de business in e-commerce si primii pasi in strategia afacerii. Pe scurt, despre legislatia aplicabila magazinelor online din Romania la ora actuala.

Curs 3
Organizarea unui magazin online, organigrama ideala, alegerea echipei si alegerea furnizorilor principali, principalele proceduri de lucru. Criterii pentru alegerea platformei de e-commerce.

Curs 4
Bune practici in usability – cum organizam magazinul nostru online si cum facem sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului? Studii de caz si exemple concrete bazate pe experienta GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania. Partea I

Curs 5
Bune practici in usability – cum organizam magazinul nostru online si cum facem sa fie usor de navigat si sa raspunda nevoilor clientului? Studii de caz si exemple concrete bazate pe experienta GPeC de auditare a peste 1000 de magazine online din Romania. Partea II-a.

Curs 6
KPI principali in e-commerce si modul de masurare al acestora. Google Analytics – trecerea in revista a bazelor si utilizarea Google Analytics pentru masurarea principalilor KPI.

Curs 7
Principalele canale de promovare in e-commerce – partea 1: SEO, PPC (Google AdWords, Google Display Network, Facebook Ads), affiliate marketing

Curs 8
Principalele canale de promovare in e-commerce – partea 2: social media, content marketing si video marketing pentru e-commerce, PR

Curs 9
E-commerce sales funnel & e-commerce customer lifecycle. Strategii pentru fiecare faza din sales funnel pentru a converti o simpla vizita intr-un client si apoi intr-un client loial.

Curs 10
Studii de caz. Mituri in e-commerce. Greseli frecvente ale magazinelor online din Romania

Curs 11
Atelier practic – studiu de caz pe grupe de creare a planului de afaceri si a strategiei de marketing pentru un magazin online nou de nisa.

Curs 12
Atelier practic – auditarea unui magazin online pe grupe pe baza celor peste 120 de criterii de jurizare GPeC.