0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE DESIGN PANTOFI

CURS ACREDITAT

Vei asista la procesul fascinant si complicat al transpunerii unei idei in schita si mai apoi in produs finit. Te vei familiariza cu componentele din care este alcatuit un pan-tof si de instrumentele de lucru din atelier. Impreuna, vom confectiona pantoful per-fect, cel la care am visat mereu, pe care l-am vazut intr-o revista sau innobiland glezna unei getseterite, pe un aeroport aglomerat din Londra.
Vom afla nu doar cum se naste o colectie de pantofi, dar si cum se conduce un busi-ness in domeniu, cum se organizeaza un atelier de productie, cum se formeaza si in-tretine relatia cu furnizorii si cum prezinti produsul unei clientele fidele.

Nu in ultimul rand, vom parcurge fascinanta istorie a acestui obiect vestimentar pentru a intelege cum trebuie compus un total look, pornind de la incaltaminte

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de 50%, pretul cursului de Design Pantofi nu va mai fi de 4000 lei, ci de 2000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3200 lei.
Pretul pachetului de Design Pantofi plus Genti Incepatori plus Stilism Avansati cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 4000 lei pentru plata integrala.

LELIA DIANA RAPA

Profesor BUCURESTI


Lelia Rapa a mostenit spiritul antreprenorial din familie pe care l-a combinat cu maiestrie cu arta designului industrial. A absolvit Liceul si Universitatea Nationala de Arta si a exersat designul in fabrica unui brand Italian de incaltaminte, Fiorangelo.
A continuat in zona de servicii de design si consultanta de business pentru dezvoltarea de produse industriale, de la idee la produs finit, lansand in 2006 primul studio de proiectare si design de incaltaminte din Romania. Lucreaza cu clienti interni si internationali, pe proiecte de vanzare de colectii de incaltaminte atat in magazine fizice cat si in mediul online.
In paralel Lelia aduna si 12 ani de cercetare educationala, in 2014 absolvind un masterat in dezvoltarea de programe educationale pentru maximizarea potentialului uman. Implinirea cea mai mare o regaseste cand ajuta oamenii sa dobandească abilitatile necesare pentru a-si construi propriul drum fericit.

DANA IUGA

Profesor CLUJ si SIBIU


Absolventa a Universitatii de Arta si Design, Departamentul Moda – Design Vestimentar, Dana Iuga a constatat inca dupa inca dupa realizarea primelor colectii vestimentare o “slabiciune” pentru accesoriul care completeaza cel mai bine o tinuta si anume: PANTOFUL. Astfel, a urmat apoi cursurile de masterat in cadrul aceleasi Universitati, unde si-a dedica intreaga atentie designului de incaltaminte, vazând pantoful ca oglinda si ambasador al celui care il poarta.
In anul 2014 a sustinut lucrarea de doctorat cu titlul: Evolutia pantofului cu toc de la Caterina de Medici la Christian Louboutin.

Intreaga cercetare a fost dedicata tocului inalt deoarece considera ca acesta este elementul din moda cu cea mai mare incarcatura emotionala, psihologica si sociala . In anul 2016 si-a lansat propriul brand de incaltaminte, Hordot, impreuna cu partenera sa Alina Popa. Brand-ul a luat nastere in ideea de a demonta reguli de neincalcat in fabricarea incaltamintei. Cea mai importanta fiind inlocuirea materialelor fine obligatorii din zona de staif cu elemente metalice. Rezulta astfel un pantof mult mai confortabil, fapt care a dus la obtinerea unui brevet de Inventie.

LIVIU MARCUS

Profesor IASI


Liviu Marcus, cu o experienta de peste 35 de ani in domeniul tehnologiei si fabricatiei de inclatamine, este unul dintre cei mai experimentati Designeri de Pantofi din zona Moldovei.

Si-a inceput cariera inca din anul 1983 in cadrul fabricii Alpina Reghin, ulterior a fost cercetator stiintific in cadrul CERPI Bucureşti (1989-1991) iar din 1991 si pana in prezent este profesor la Facultatea de Textile Pielarie si Management industrial din Iasi.
Printre activitatile importante din cariera sa, se numara o multime de realizari:

  • In anul 2001 este autor al tezei de doctorat “Contributii la perfectionarea functionalitatii si tehnologiei de fabricatie ale incaltamintei pentru fotbal”
  • Membru Asociatiei Generale a inginerilor din Romania AGIR
  • Cercetari stiintifice:
    – Directia de cercetare Dezvoltarea si optimizarea proceselor de fabricatie a încaltamintei,
    – Elaborarea metodelor de proiectare a modelelor de incaltaminte cu grad ridicat de complexitate,
    – Cercetari privind materialele utilizate la confectionarea încaltamintei cu destinatie speciala (sport, protectie si ortopedie)

CALIN MURARIU

Profesor TIMISOARA


Din dorinta de a imbina doua pasiuni, cea pentru arta si cea de antreprenor (absolvent al Facultatii de Stiinte Economice), a pus bazele unui atelier de incaltaminte in care a angajat un grup de confectioneri de incaltaminte cu o vasta experienta in realizarea manuala a produsului. Principiul atelierului a fost acela de produce incaltaminte folosind metodele traditionale si procese manuale, pentru o obtine un produs de calitate ridicata, care sa poata oricand concura cu produse similare realizate in fabrici de prestigiu din Italia.

Dezvoltarea atelierului si recunoasterea capacitatii de a produce incaltaminte la cele mai inalte standarde de calitate s-a produs rapid si, astfel, au urmat colaborari cu multe companii pentru care Calin a creat si produs colectii, in paralel cu dezvoltarea propriului brand Essenza.
Atelierul sau livrareaza deja produse in retelele magazinelor de lux din Statele Unite, Noua Zeelanda, Australia.
In prezent Calin se concentreaza pe extinderea prezentei pe piata interna dar si pe realizarea unor colectii cu care sa fie prezent in magazine de prestigiu din cateva dintre marile capitale ale modei.

PROGRAMA CURS

Curs 1

  • Analiza de nevoi, marketing si identitatea de brand.
  • Analiza pietei – de la comercializare la proiectarea încaltamintei.
  • Stiluri. Cercetare.

         Tema:

  • Fiecare student este provocat sa identifice un brand de succes si sa dezvolte un proiect pornind de la identitatea acestei marci contemporane prin analiza prezentarilor de moda, a campaniilor promotionale, a designului produselor si a modului de comercializare a acestora.
  • Realizarea mapei de tendinte.

Curs 2

  • Tipuri de incaltaminte.
  • Clasificarea incaltamintei dupa criterii precum: aspect, marime si destinatie, sistemul de confectionare, materiile prime folosite, etc.
  • Desenul anatomic.
  • Tema: Studentii aleg tipul de pantof pe care vor sa il realizeze pentru examenul final, isi aleg o tema si isi selecteaza sursele de inspiratie. La cursul urmator vor prezenta fiecare conceptul ales si o mapa cu cate 5-10 schite/idei/propuneri pentru examen. De asemenea, ei trebuie sa identifice in magazine fizice sau virtuale modele de incaltaminte care ilustreaza tipologiile discutate la curs.

Curs 3

  • Piesele componente ale incaltamintei si materii prime.
  • Materiale si accesorii.
  • Stabilirea relatiei initiale cu furnizorii de materii prime.
  • Tema: Profesorul analizeaza cu studentii portofoliile acestora si selecteaza impreuna modelul ce urmeaza a fi realizat. Cursantii aleg si comanda materiile prime pentru piesele componente ale partii de jos a incaltamintei si viziteaza furnizori de piele si accesorii pentru a realiza o fisa cu esantioane/ mostre/ propuneri pentru acestea.
  • Dezvolta schite cu variante inspirate de materiile prime vizualizate.

Curs 4

  • Productie si Operatiuni.
  • Procesul de fabricatie: organizarea atelierului, meserii, utilaje, scule si fazele procesului tehnologic.
  • Tema: Realizarea unui plan de resurse umane si materiale pentru deschiderea unui atelier de incaltaminte.
  • Comandarea materialelor necesare pentru prototip.

Curs 5

  • Colectia de incaltaminte – etape, planificare si costuri.
  • Proiectarea incaltamintei.
  • Imbracarea calapodului. Cote.
  • Tema: Planificarea colectiei. Desen anatomic si pe calapod.

Curs 6

  • Proiectarea incaltamintei.
  • Tipuri de imbinari ale fetelor.
  • Tema: Extragerea copiei medii si a pieselor componente prin adaugarea rezervelor.

Curs 7

  • Croirea pieselor care compun incaltamintea, sortarea materialelor si organizarea atelierului de croitorie.
  • Tema: Calculul normei de consum. Proiectare tipare accesorii. Exersare imbracarea calapodului.

Curs 8

  • Operatii de pregatire a pieselor pentru fete.
  • Tema: Schite, desen pe calapod, extragere de copie medie – alte tipologii decat cele alese pentru prototip.

Curs 9

  • Asamblarea pieselor care compun fetele.
  • Tema: Exersare extragere de piese din copia medie si adaugarea rezervelor potrivite diferitelor tipuri de imbinari.

Curs 10

  • Operatii de prelucrare a pieselor partii de jos.
  • Tragerea fetelor de calapod.
  • Tema: Proiectarea acoperisului de brant pentru diferite tipuri de incaltaminte

Curs 11
Evaluarea produsului, rectificarea si multiplicarea tiparelor, fise tehnice si calcularea pretului produsului. Utilizarea softurilor specializate.

Curs 12
Prezentarea proiectului de creatie, proiectare si fabricare a unei perechi de pantofi si a produsului finit. Evaluare si feedback.