0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE GRAPHIC DESIGN

Suntem inconjurati de branduri, de la Jesus si pana la Coca-Cola cele mai recognoscibile imagini si Concepte au fost atinse de mana unui grafician iscusit. Acest curs ofera o incursiune in lumea grafic-design-ului pentru toti cei pasionati si interesati sa treaca la un alt nivel. Dupa 10 ani de experienta cu branduri internationale si un portofoliu de proiecte impresionant Stefan Mihailov vine la DallesGO cu o abordare foarte practica si out-of-the box asupra design-ului grafic.
Timp de 12 cursuri vei invata sa gandesti si sa pui in aplicare concepte, sa creezi identitati vizuale memorabile si sa te lansezi ca profesionist intr-un mediu care ti se potriveste. De la concept si pana la rezultatul final vei parcurge toate etapele necesare rezolvarii unui brief, folosindu-te de tool-urile potrivite, fie ca este vorba de un soft sau o schita de concept.

Un modul are 12 saptamani si costa 4.000 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile au loc saptamanal la sediul DallesGO, intr-una din zilele saptamanii, de luni pana sambata, dimineata de la 11:00 la 14:00 sau seara de la 18:30 la 21:30, timp de 12 saptamani.
*In urma reducerii de LAST MINUTE 50% OFF, pretul cursului de Graphic Design nu va mai fi de 4.000 lei, ci de 2.000 lei pentru plata integrala.
Poti plati si in rate, beneficiind de un discount de 20%, achitand astfel 3.200 lei.
Pretul pachetului de Graphic Design plus Photoshop plus Fotografie Initiere cu promotia 3 in 1 – PACHET COMPLET este de 4.000 lei pentru plata integrala.

STEFAN MIHAILOV

Profesor BUCURESTI


Dupa 10 ani de experienta internationala, Stefan Mihailov se intoarce in tara sa ne impartaseasca din experienta sa in design grafic si comunicare vizuala. Absolvent al UNArte, facultatea de Design, Stefan si-a inceput activitatea de freelancer inca de pe bancile facultatii, aceasta libertate i-a oferit posibilitatea de a-si forma un stil personal pe care l-a exersat lucrand si pentru clienti din tara – Ambasada Frantei, Institutul francez si Institutul Cultural Roman, MNAR, Musette.
De-a lungul activitatii sale ca si grafic designer, Stefan „a pescuit” cele mai interesante pasiuni si experiente, de la jewelry pana la boat design, fiecare proiect venind sa completeze lista sa de interese.
In prezent Stefan lucreaza la mai multe proiecte personale si comerciale, o parte dintre care le puteti vedea pe 12amtoday.com.
Daca esti pasionat de grafic design si vrei sa creezi identitati de brand memorabile; daca esti curios cum e sa lucrezi cu branduri ca Vilebrequin, Louvre Lens, Lacoste, Calvin Klein, Trend Union si vrei ca lucrarile tale sa fie purtate de Di Caprio, Beyonce si Halep, te asteptam la cursul pregatit de Stefan. Type, layouts, motion graphics, grids, avem pregatite multe insight-uri care te vor ajuta in viitoarea ta activitata de grafician.

LOREDANA CRACIUN

Profesor IASI


Loredana este Art Director si Brand Strategist la Stormers Media Agency, agentie specializata in promovare online si pozitionare de brand. Are o experienta de peste 12 ani ca si graphic designer si sute de clienti in portofoliu. Este Social Media Strategist si Identity Coach, Master Practician NLP specializat in invatare, dezvoltare a creativitatii si cresterea performantei. Colaboreaza cu companii din domeniul medical, frumusete, produse de lux, horeca, alimentatie, timp liber, sanatate si dezvoltare personala si are o experienta vasta in branding, packaging, campanii comerciale de promovare, web-design si orice altceva va puteti imagina ca exista.

“Ca si designer este important sa te poti plia perfect pe nevoile clientului tau si mai ales ale clientului clientului tau. Abordarea mea pentru acest curs aduce experienta practica si un pic de pragmatism in domeniu si se bazeaza pe creativitate, autenticitate si functionalitate, in dozele potrivite pentru o reteta de succes. Aici vei invata sa iti dezvolti si sa iti pui creativitatea in interesul clientilor tai si vei sti in final la ce sa te uiti si cum sa te uiti ca sa fii mai performant si mai bun in ceea ce faci. Incepand cu o idee, un concept si pana la rezultatul final, vei sti care sunt instrumentele potrivite si toti pasii pe care ai nevoie sa ii parcurgi pentru a livra un produs excelent si pentru a deveni un designer complet.”

PROGRAMA CURS

Curs 1: La inceput a fost conceptul
Vom re-descoperi impreuna istoricul și utilitatea comunicarii grafice de unde a inceput design-ul grafic si unde evolueaza, cine are nevoie de noi-graficienii si de ce.
Ulterior vom arunca o privire asupra industriei si vom analiza avantajele freelancing-ului vs. job full time, iar, ca sa ramanem cu picioarele pe pamant, vom incerca sa raspundem la intrebarile principale: „cum gasesc clienți?” si „cum ma angajez?”.

Curs 2: P.I.B.- Proiect/ Brief / Instrument – Gaseste publicul, seteaza scopul, alege-ti arma
Fiecare participant isi va alege un subiect pe care doreste sa-l dezvolte si un set de livrabile pe care le va realiza pe parcursul acestui curs. O scurta prezentare a metodelor grafice si a softurilor disponibile ne va ajuta sa alegem impreuna „unealta” potrivita pentru fiecare proiect.

Curs 3: Inspiratie vs Aspiratie – C.U.C – Ce? Unde? Cum?
Vom invata cum sa facem un research de calitate si sa ne inspiram din sursele potrivite. La aceasta etapa vom face o analiza a trendurilor si vom discuta impreuna cum facem diferenta intre un concept clasic de brand si unul bazat pe trend.

Curs 4: Dezvoltarea unui concept de identitate vizuala – De 7 ori masoara si o data taie
Avand un concept creativ de la bun inceput ne va ajuta sa cream un brand memorabil.
Vom invata cum sa dam forma unei identitati de brand, sa gasim valorile potrivite si sa construim o comunicare vizuala coerenta.

Curs 5: Schita, fara pregatire
Mazgaleli, pete de culoare sau desene pe margini de caiet toate sunt ok daca fac sens, atat pentru tine, cat si pentru conceptul pe care vrei sa-l dezvolti.
Vom invata cum sa gandim pe hartie si sa structuram o idee.

Curs 6: Alegerea esteticii
Luarea deciziilor e cam cea mai importanta etapa din tot procesul. Culori, fonturi, imagini, colaje, toate vin la pachet sa creeze identitatea vizuala. La acest curs vom invata sa lucram impreuna cu alti creativi, sa acceptam criticile constructive si cel mai important lucru – sa ascultam.

Curs 7: C.D.R.- Constructie, Deconstructie, Reconstructie
Dupa o lunga perioada in care am acumulat a venit timpul să filtram. Rafinarea e un proces absolut necesar care ne ajuta sa intelegem ce ramane si ce e de prisos, daca continuam cu ideea initiala sau daca e timpul sa o luam de la capat, fara regrete.

Curs 8: Randare – What I see is what you get
O prezentare buna face cat o mie de cuvinte.
Vom invata cum sa ne prezentam ideile si cum sa vindem conceptele clientilor – fara discurs.

Curs 9: Layout si desen tehnic
Creativitatea are nevoie de disciplina
Vom invata cum sa pregatim o pagina de brosura sau o carte de vizită pentru print folosind diferite tehnici si soft-uri. Vom intelege importanta preciziei si asumarea responsabilitatii.

Curs 10: PRINT
Vom explora diverse tehnici de productie. Mai vechi sau mai noi, toate metodele sunt bune atat timp cat sunt cost-effective si sustenabile.

Curs 11: Format
Web si motion design sunt pe val acum. Ne vom focusa pe noile trenduri in materie de comunicare vizuala, cum sa gandesti pe format digital si cum sa alegi unealta potrivita pentru contextul potrivit.

Curs 12: Showcase si prezentare
Iti vom pune la dispozitie uneltele potrivite pentru prezentarea proiectului final.
Vom invata cum sa ne facem un portofoliu si cum sa ne promovam.