0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE SOCIAL MEDIA

Programa

Cursul abordeaza social media ca instrument integrat in mixul de comunicare. Mai mult, perspectiva de lucru va fi cea reputationala – cum construim si cum protejam reputatia unui brand sau a unei companii in social media. Este o abordare strategica si temeinica, bazata pe teorie, dar si pe multe exercitii practice. Vom lucra pe brief-uri, vom rezolva probleme de comunicare sau crize in social media, vom descompune si analiza ce functioneaza azi si ce nu functioneaza in social media. Vom vedea cum se decid obiectivele si cum se masoara rezultatele in social media.

Curs 1: Introducere in Social Media
Prezentarea cursantilor, stabilirea obiectivelor pentru urmatoarele cursuri si o mica introducere in Social Media (notiuni si practici).

Curs 2: Stabilirea obiectivelor de marketing si comunicare online
Introducere in marketingul online, obiective smart si studii de caz.

Curs 3: Strategia editoriala in retelele sociale (continut si statistici)
Vorbim despre marketingul de continut si despre strategia editoriala in retelele sociale in functie de obiectivele de business ale companiei.

Curs 4: Publicitate pe Facebook (tipuri de Ads, strategii, măsurători)
Notiuni si practici utile in campaniile de Facebook Ads, remarketing, urmarirea conversiilor si indicatori de performanta.

Curs 5: Gestionarea crizelor de imagine pornite din social media
Un curs despre cum putem gestiona crizele de comunicare din social media.

Curs 6: Exercitiu practic Facebook (editorial + ads + aplicatie)
Exercitiu practic cu brief fictiv, pe echipe.

Curs 7: Alte retele de socializare (Google+, Linkedin, Twitter si Instagram)
O trecere in revista a altor retele de socializare pe care companiile le-ar putea folosi pentru atingerea obiectivelor de comunicare.

Curs 8: A-B Testing orientat pe obiective in campaniile Cost Per Click / Cost per Mille – Exercitiu practic
Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe obiective si analiza a costurilor in campaniile de Facebook Ads si Google Adwords.

Curs 9: Studii de caz pe campanii din diverse domenii de activitate – Prezentare
O serie explicatii si exemple pe studii de caz concrete in care s-au indeplinit obiectivele stabilite initial.

Curs 10: Masurarea vanzarilor generate de pagina de Facebook – Exercitiu practic
Exercitiu practic cu brief fictiv orientat pe masurarea vanzarilor generate de eforturile de comunicare pe Facebook.

Curs 11: Intrebari si Raspunsuri pe probleme punctuale ale cursantilor/companiilor lor
Probleme punctuale ale cursanţilor si alte intrebari legate de cursurile anterioare.

Curs 12: Test final
Un test care sumarizeaza tot ce s-a discutat in cursurile anterioare.