0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE PR

Programa

Cursul are o componenta practica importanta. Vor fi prezentate si analizate studii de caz locale si internationale. Cursantii vor rezolva teme punctuale si vor obtine feedback detaliat, pe loc. Cursul se va incheia cu un brief de campanie integrata de PR. Pentru rezolvarea acestuia, cursantii vor pune in practica toate conceptele insusite pe parcusul celor 12 saptamani de curs.

Curs 1: Cum ajuta PR-ul o companie sau un brand? Introducere in PR.
• Definitia PR-ului si istoria PR-ului, de la aparitie pana in prezent
• Cum functioneaza o agentie de PR, rolul si responsabilitatile consultantului de PR
• Punctele tari si punctele slabe ale PR-ului
• Valoarea PR-ului pentru o companie sau un brand

Curs 2: Cum gestionam imaginea unei companii? Corporate PR.
• Cum construim si cum aparam reputatia unei companii
• Cine poate pune in pericol reputatia companiei
• Care sunt cei mai importanti vectori de imagine, ce inseamna rolul de reprezentare
• Exemple si studii de caz

Curs 3: Cum promovam un brand sau un produs? Marketing PR.
• Ce inseamna o campanie de comunicare si care sunt pasii in dezvoltarea unei campanii bune de PR
• Cum gandim creativ si cum gasim ideile bune
• Cum urmarim si evaluam rezultatele unei campanii
• Exemple si studii de caz

Curs 4: Cum prevenim si cum gestionam momentele dificile din viata unei companii sau a unui brand? Comunicarea de criza.
• Ce este o criza de imagine si cum poate afecta reputatia companiei sau a brandului
• Cum preintampinam o criza de imagine
• Cum gestionam o criza de imagine
• Exemple si studii de caz

Curs 5: Cum dezvolti o relatie profesionala eficienta cu jurnalistii, respectiv cu bloggerii? Media relations si bloggers relations.
• Ce este permis si ce nu este permis in relatia cu jurnalistii, respectiv cu bloggerii
• Principiul “give and take”, ce vrea compania si ce vor jurnalistii, respectiv bloggerii
• Care sunt consecintele unei relatii defectuoase
• Exemple si studii de caz

Curs 6: Cum cream o relatie stransa intre companie si angajatii sai? Comunicarea interna si brandul de angajator.
• Angajatii, primii ambasadori externi ai companiei
• Implicarea angajatilor in programele derulate de companie
• Importanta unui brand de angajator puternic
• Exemple si studii de caz

Curs 7: Cum cream continut relevant si cum stimulam conversatia pozitiva in jurul unui brand? Content marketing si engagement.
• Cum gandesti o strategie de continut, care sunt principalele tipuri de continut
• Declinul comunicatului de presa
• Cum generezi conversatie pozitiva despre un brand, storytelling si storydoing
• Exemple si studii de caz

Curs 8: Cum cream experiente de brand memorabile? Evenimentele de PR de la A la Z.
• Care sunt principalele tipuri de evenimente de PR
• Cum organizam un eveniment, ce inseamna concept de eveniment
• Care sunt riscurile in organizarea unui eveniment si cum le gestionam
• Exemple si studii de caz

Curs 9: Cum comunicam pe retelele sociale? Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn si alte retele.
• Retelele sociale si ascensiunea lor ca si canale de comunicare intre branduri si consumatori
• Cum folosesti eficient retelele sociale
• Real time marketing
• Exemple si studii de caz

Curs 10: Cum dezvoltam programe de responsabilitate sociala relevante? CSR si Citizenship.
• Cum alegem cauzele relevante
• Cum gandim un program de CSR, care sunt pasii si care sunt partenerii de care avem nevoie
• Cum comunici programul si cum implici comunitatile relevante
• Exemple si studii de caz

Curs 11: Recapitulare si de PR

Curs 12: Prezentarea temei de PR