0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE FASHION BUSINESS

Programa

Curs 1. Introducere
Panorama asupra industriei modei. Industria modei versus industria confectiei. Piata si tendinte in Romania. Obiectivele cursului.

Curs 2. Antreprenoriat si management
Concepte, definitii, START-UP-uri. Abordari antreprenoriale specifice industriei modei.

Curs 3. Indicatori, instrumente si standard de performanta
Definitii, descrieri, exemplificari. Indicatori specifici domeniului.

Curs 4. Modele de business si gestiunea afacerii de moda
Modele de organizare si functionare, structuri specifice. Exemple. Finantari si fonduri, ¨bani ieftini – bani scumpi¨. Cicluri de bussines. Decizia si specificul ei in businessul de moda.

Curs 5. Transpunerea Croquis de Fashion in creanta incasata
Cum abordam colectia din punct de vedere al businessului? De la desen la creanta incasata. Parcurs exemplificat. Introducerea Planului de Afaceri.

Curs 6. Managementul productiei si Management comercial
Organizare atelier/fabrica si productie. Clienti – Furnizori -Terti. A vinde versus a cumpara. Export versus import. Cum vindem /cum cumparam moda? Pret ,oferta si negociere . Canale de distributie. Retail-ul de fashion. E-commerce. Greseli.

Curs 7. Produs si brand
Marketing si comunicare. Management de produs si management de brand. Cum construim un brand in confectii? Consumer brand. ” Made in Romania?”. Invitat surpriza.

Curs 8. Marketing international si brand international
Cum abordam piata in afara granitelor? Mijloace sispecific. Exemplificari. Piete emergente. Cum construim un brand international? Proprietate intelectuala, marca inregistrata. Retail-ul de fashion international. Retele. De ce nu avem mai multe branduri internationale de sorginte romaneasca?

Curs 9. Cultura organizationala si a resurselor umane
Corporate brand versus consumer brand. Manager – Lider – Patron. Greseli frecvente, specifice managementului romanesc. Construirea echipei. Comunicare interna. Organizatie “desteapta”. Responsabilitate sociala, CSR.

Curs 10. Profesii specifice indistriei de moda textila
Responsabilitati, cerinte si competente. Roluri cheie. Exemple.

Curs 11. Plan de afaceri si buget
Structura, elaborare, redactare. Stabilire obiective, SWOT specific, evaluare risc, plan financiar, plan mkt.etc. Exemple specifice industriei.

Curs 12. Concluzii finale si prezentare proiecte ¨Plan de afaceri¨
Retrospectiva celor mai importante elemente de business din curs. Fixare si concluzii. Viitor si Eco-moda. Fast Fashion. Smart Grid, Smart City, Smart Fashion. Romania: paralela intre Industria IT si Industria Modei. Premierea celor mai bune proiecte.