0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE PERSONAL BRANDING

Un business coach cu fler si o vedeta cu o imagine impecabila te invata ce trebuie sa faci pentru a construi un brand personal. Pregateste-te sa gandesti la scara mare!

Descopera; comunica; capitalizeaza! Sub semnul acestor trei cuvinte se desfasoara cursurile de Personal Branding de la Dalles GO. Vei invata sa descoperi acele calitati care fac un om special; vei invata cum sa le arati altora la ce capitole exceleaza o persoana si nu in ultimul rand, vei afla cum se foloseste capitalul de imagine acumulat pentru a atinge succesul. Pentru asta te vei intalni cu personalitati care au ajuns sau au lucrat cu brand-uri, le vei asculta povestea si le vei adresa intrebari, vei invata de la specialisti cum sa comunici in social media si in offline si vei deprinde strategii care confirma si cresc un brand.

  Personal Branding is finding what is different and special about you, in order to share it with others.

CHATERINE KAPUTA

Odata construit, un brand personal trebuie si intretinut. Oana Bulexa te invata ce strategii ai la indemana pentru a-l mentine si dezvolta. Vei invata sa inchei parteneriate, sa aranjezi aparitii in media si la evenimentele care conteaza, sa stabilesti relatii cu oameni aflati in pozitii cheie. Nu in ultimul rand, vei invata cum sa insufli abilitati de lider, ce se face si, mai ales ce nu se face, pentru a te impune in fata celorlalti.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.200 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin în timpul saptamanii, dupa ora 18:30.
*Pentru plata integrala beneficiati de o reducere de 10%.
Studentii beneficiaza de reducere.

PROFESOR PERSONAL BRANDING

OANA BULEXA

oana_bulexa

Are o experienta de 13 ani in domeniul comunicarii. In 2007 a devenit unul dintre primii angajati ai MSLGROUP The Practice, cea mai premiata agentie de PR din Romania. In cei opt ani petrecuti in agentie, a ocupat pozitii de la PR Consultant la Consumer Practice Director, Head of PR Department si pana la pozitia curenta de Managing Director. S-a implicat la nivel de concept, supervizare si implementare in campanii dezvoltate pentru mai mult de 50 de clienti din cele mai variate domenii, precum FMCG, retail, real estate, IT&C sau financiar-bancar, oferind atat consultanta de Corporate PR, cat si de Consumer PR.

PROGRAMA CURS

Vom analiza istoria celor mai cunoscute brand-uri din lume, vom dezvolta in echipa scenarii care ne ajuta sa scoatem la suprafata potentialul din oameni, vom invata cum se construieste o prima impresie de neuitat, vom jongla cu arta conversatiei si cu vorbitul in public, vom invata sa dam prestanta unei persoane, vom acorda fiecare detaliu al personalitatii sale la noua sa imagine.

Curs 1: Importanta brandului personal
In acest modul, vom trece in revista putin din istoria brandingului personal, de ce este el atat de important, cum poate ajuta pe fiecare individ in parte. Vom dezbate studii de caz si ne vom uita la unele dintre cele mai mari branduri pentru a afla de ce si cum au devenit mari branduri.
Obiectiv: Introduccere si privire de ansamblu asupra lumii brandingului
Lectia: “If you are one more, you are one less” Andrez Perez Ortega

Curs 2: Descoperi
In acest modul vom invata cum sa adunam informatii despre noi, ca sa aflam cine suntem, de fapt, atat in relatia cu sine cat si in ochii celorlalti. Vom afla raspunsuri la intrebari precum: Cine sunt? Ce stiu sa fac bine? Ce cred altii ca stiu sa fac bine? Cum fac? (valori, conduita, perceptii) De ce fac? – care e motorul meu? Ce ma motiveaza? Cine sunt in ochii celorlalti?
Obiectiv: indentificare atuuri personale, veriga slaba, perceptii si to do’s
Lectia: Personal Branding is finding what is different and special about you, in orders to share it with others. “ Catherine Kaputa

Curs 3: Comunici Online
Dezbatem, alaturi de invitatul Alex Negrea, importanta social media si cum poti sa iti creezi o pozitionare si un brand puternic prin Blogging, LinkedIn, Facebook, Twitter, websites, etc.

Curs 4: Comunici Offline
Dezbatem ce faci tu cu brandul ta dincolo de online.
Executive Presence – care este setul de calitati si comportamente menite sa iti valideze talentul, sa iti aduca recunoastere instant de putere si caracter.
Obiectiv: sa intelegem importanta celor 4 componente ale unei Prezente de Impact: 1. Prima Impresie si cei 3 factori esentiali care influenteaza o prima impresie buna. 2. Comunicare, Limbajul corpului si Arta Conversatiei. 3. Gravitas si cum sa dobandesti prestanta. (the difference maker) 4. Imaginea si Stilul
Lectia: “Personal Branding is to actively take control of your own marketing.” Oscar del Santo

Curs 5: Cresti A)
Asorteaza-ti imaginea cu brandul si mesajul tau. Haine, accesorii, reguli si trenduri. (modul sustinut de Andreea Raicu)

Curs 6: Cresti B)
Brandul trebuie hranit in permanenta. In acest modul vorbim despre intrumentele pe care le avem la indemana pentru a mentine viu si vizibil brandul nostru si, in egala masura, pentru a-l dezvolta. Obiectiv: In acest modul, participantii vor lucra in grupuri, pe diferite teme menite sa ii ajute la intocmirea unui plan de constructie / dezvoltare de brand..
Lectia: When you grow…keep growing.

Curs 7: Personal Brand – cerinta de leadership
In acest modul, vorbim mult despre leadership si valoarea brandului personal. Oricine doreste sa conduca, la un moment dat, o afacere si o echipa, trebuie sa isi asume faptul ca oamenii fac ce vad. Iar oamenii trebuie sa vada in liderul lor un mesaj clar, o voce determinata, un brand conturat…la care sa raspunda pozitiv prin actiunile lor.
Obiectiv: Formarea unui mindest de lider. Ce este un lider? Cat cantareste brandul personal? Unde e responsabilitatea de a fi mereu in control despre cine esti (cu bune si rele), despre ce iti doresti, despre cum si cat esti dispus sa te deschizi celor din jur. Cum impacteaza brandul tau pe cei din jurul tau?
Lectia: Personal Branding is the impression you leave in the heart of others.

Curs 8: Celebritatile si povestea lor de branding personal
Invitata Andreea Raicu.

Curs 9
Nono’s – Feluri de a fi, de a scrie si de a vorbi care pot face rau brandului tau.
Dos’ and don’t’s in comunicare. Importanta abilitatii vorbirii in public.
Do’s and don’t’s in atitudine

Curs 10: Celebritatile si povestea lor de branding personal
Invitat surpriza.

Curs 11: Brandingul meu personal.
In acest modul, grupurile formate la inceput isi vor prezenta propriul plan de branding, ce au invatat la curs, cu ce pleaca ca “to do list”, cu ce pleaca ca “stop doing list”, cum se vor contabiliza unul pe celaltat (din grup) si ce se leaga pe mai departe.

Curs 12
Recapitulare. Jocuri. Studii de caz.

* toate modulele vor include interactiune si exercitii de grup.