0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE MINDFULNESS

MINDFULNESS nu are un termen echivalent in limba romana poate tocmai pentru ca reprezinta o tehnica foarte complexa care te ajuta sa meditezi si sa te conectezi la tine insuti. Concret, se refera la capacitatea de a trai in prezent si de a-ti controla gandurile ca sa fii mai linistit, mai relaxat, mai increzator in fortele proprii si cu o noua perspectiva asupra vietii.

  Mindfulness, starea de prezenta constienta, este o veche practica buddhista, dar cu o profunda relevanta pentru viata noastra de astazi.

JON KABAT ZINN

Nu este doar o teorie, ci o tehnica reala, o serie de exercitii aplicabile in viata fiecaruia. Pare complicat, dar face ca totul sa fie simplu! Mai multe despre conceputul de MINDFULNESS poti citi si pe blogul Andreei din cadrul revistei on-line www.andreearaicu.ro.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.200 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%.
Studenții beneficiaza de reducere.

PROFESOR MINDFULNESS

ANDREEA RAICU

raicu
Dupa 18 ani in care a lucrat in televiziune, Andreea Raicu si-a descoperit o noua vocatie: a inceput sa mearga la cursuri de dezvoltare personala peste tot in lume si astfel a devenit ea insasi un speaker motivational. Avand la activ seminarii desfasurate din India in Spania si din Marea Britanie in Brazilia, Andreea a aprofundat conceptul MINDFULNESS si, dupa ce si-a insusit tehnica de aplicare a lui in viata de zi cu zi, le va impartasi participantilor la cursurile Dalles GO concluziile ei pentru a-i ajuta sa gaseasca drumul spre o viata mai linistita si mai sanatoasa.

PROGRAMA CURS

Te simti complesit de stres. Nu ai timp de sport, de citit, de prieteni, de tine. Nu poti sa dormi, esti mereu obosit, o rotita intr-un sistem care te sufoca, sclavul multitasking-ului. Te macina temeri, regrete, frustrari. Odata ce inveti principiile de mindfulness si le aplici, viata ti se va schimba radical. O sa fii liber, o sa fii prezent in viata ta, singurul care decide.
Practic: Putem incepe, deja, practicarea mindfulness prin pasi mici, dar eficienti.

Curs 1: Introducere in Mindfulness
Viata noastra este una extrem de agitata; suntem in continuu presati de timp, de ganduri si de griji. Incepem cursul prin a intelege ce inseamna acest concept si la ce ne foloseste el. Tehnicile de Mindfulness ne ajuta sa traim in prezent, sa fim mai relaxati, mai conectati la noi insine, mai liberi.

Curs 2: Cum integrezi principiile Mindfulness in viata ta
Traim intr-un ritm extrem de alert. Avem senzatia ca nu ne mai ajunge timpul pentru nimic. Alergam de la o intalnire la alta, facem totul in graba, mancam pe fuga, in timp ce facem si alte lucruri. Mintea ne fuge mereu la alte ganduri si nu suntem niciodata prezenti cu adevarat. Suntem vesnic nervosi, agitati sau fara chef si energie. Invatam impreuna regulile pe care trebuie sa le respectam pentru a schimba toate aceste lucruri.

Curs 3: Traieste in prezent, lasand trecutul si viitorul in pace
Tendinta de a trai in trecut sau in viitor se regaseste foarte des in viata noastra. Mereu ne gandim cum ar fi fost daca am fi facut altceva in diverse momente ale vietii noastre sau cum va arata viitorul daca… Prezentul, cel care conteaza cu adevarat este cel mai important si, din pacate, si cel mai… ignorat. Trecutul nu mai pote fi schimbat, iar viitorul este undeva departe. Tehnicile de mindfulness ne ajuta sa revenim in prezent si sa ne bucuram de el.

Curs 4: Secretul fericirii
Stii cu adevarat ce te face fericit? De multe ori ne creem repere false de fericire, care nu sunt ale noastre, ci ale prietenilor si apropiatilor nostri. Uneori ele sunt rezultatul educatiei parintilor nostri. Le atingem si ne dam seama ca nu suntem fericiti. Vom afla impreuna ce ne face cu adevarat fericiti.

Curs 5: Cum folosesti mindfulness pentru a diminua furia, oboseala si lipsa de energie
Frustrare si stres, iata doua cuvinte care ne definesc existenta. Invatam impreuna sa ne relaxam, sa constientizam ca exista situatii pe care nu le putem controla sau influenta si pe care nu trebuie sa le lasam sa ne afecteze starea de spirit. Un blocaj in trafic care ne face sa intarziem la intalnire poate fi un prilej bun de a da niste telefoane, a asculta muzica preferata sau, pur si simplu, a lua o pauza de la toate.

Curs 6: De la postura de victima la cea de om liber si increzator
Lamentarea si victimizarea sunt boli nationale. Dar in loc sa ne consumam energia povestind tuturor cat de nemultumiti sau batuti de soarta suntem, ce-ar fi sa incercam sa ne acordam mai multa incredere si sa luam decizii care, in final, ne duc acolo unde ne dorim. Parcurgem impreuna drumul de la pesimism la optimism si restabilim echilibrul emotional. Prima regula: haideti sa ne plangem de ce ne nemultumeste o singura data pe zi!

Curs 7: Nu lasa tehnologia sa iti domine timpul si mintea!
Facem parte din generatia care isi consulta contul de Facebook de 43 de ori pe zi! E-mailuri, Facebook, Twiteer, whats app, Instagram, toate acestea ne consuma enorm de mult timp. Iar daca nu le folosim, avem senzatia ca pierdem ceva important. Oare asa e? Invatam cum sa folosim tehnologia in asa fel incat sa nu ne mai acapareze viata, fara a renunta sa fim prezenti in Social Media.

Curs 8: Accepta realitatea asa cum este, fara sa judeci
E bine, e rau, e frumos, e urat, e prost, e ciudat; in functie de experientele noatre anterioare, avem tendinta de a pune mereu etichete, iar de cele mai multe ori mintea noatra tinde sa se concentreze pe partile negative ale oricarei situatii. In realitate, lucrurile exista pur si simplu si de aceea e mai usor decat credem sa ne fie bine.

Curs 9: Cinci moduri de a-ti imbunatati capacitatea de lucru prin mindfulness
Nu avem timp, volumul de munca devine din ce in ce mai mare, cineva vrea mereu ceva de la noi, e o vesnica dezorganizare care pare ca nu se mai sfarseste. Sta doar in puterea noastra sa ne facem viata mai usoara, sa ne organizam mai bine timpul, sa delegam altora sarcini sau pur si simple sa spunem nu, atunci cand simtim ca nu mai putem.

Curs 10: Meditatia
Practica meditatiei genereaza foarte multa liniste si spatiu in viata noastra. Osho spune ca “daca ai timp, mediteaza 20 minute in fiecare zi. Daca nu ai timp, mediteaza o ora.” Invatam cateva tehnici simple de meditatie care ne ajuta sa dam mai incet volumul gandurilor si sa ne conectam la noi insine.

Curs 11: . Zona de confort. De ce e bine sa iesim din ea
De teama sa nu fim judecati de ceilalti, ne protejam ramanand in zona noastra de confort. Insa atunci cand facem lucrurile in acelasi fel de fiecare data, nimic nu se schimba in viata noastra. Parasirea zonei de confort este singura metoda care te ajuta sa evoluezi, sa intelegi cine esti, sa capeti mai multe incredere si sa obtii ceea ce doresti de la viata.

Curs 12: Mindfulness story
Arianna Huffington: aflam povestea incredibila a unui om extraordinar, conducatorul un imperiu, care a inteles ca doar linistea, echilibrul interior si intelepciunea iti pot aduce o viata linistita, frumoasa si echilibrata.
Cursantii povestesc cum au aplicat ei metodele mindfulness aflate de-a lungul celor trei luni de zile si cum li s-a schimbat viata in tot acest timp.