0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE MARKETING ONLINE INCEPATORI

Te familiarizam cu modalitati de comunicare in masa si cu mediile care reusesc sa-ti aduca clienti si beneficii. Analizam campaniile Google Adwords, Adsense, cele de pe Youtube si Facebook, le intelegem mecanismul de functionare si invatam sa le folosim, lucrand la mai multe campanii impreuna.

  We’re just in the beginning stages of what will be a truly remarkable breakthrough for most people – as remarkable as the telephone.

STEVE JOBS

Vom continua cu unul din cele mai importante instrumente care ne spune ce se intampla in spatele tuturor lucrurilor vizibile pe online: Google Analytics. Vom afla despre useri si comportamentul lor, despre cum se trateaza eficienta in lumea online si ce inseamna rata de conversie. Iar in acest punct vom discuta si despre SEO (search engine marketing), acest subiect atat de dezbatut, si totusi atat de “abstract”.

Un modul are 12 saptamani si costa 2.800 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%.
Studenții beneficiaza de reducere.

PROFESOR MARKETING ONLINE

RALUCA RADU

ecom2

Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

ANDREI RADU

becheanu_bw
Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

PROGRAMA CURS

Povestea business-ului tau e cel mai bun studiu de caz, asa ca, pe parcursul celor 12 saptamani ea va fi analizata si dezvoltata in cele mai fine detalii, unde altundeva decat in online. La finalul cursului vei sti sa iti fixezi obiectivele pe care poti sa le atingi, sa-ti construiesti propriile campanii online si sa scoti cat mai mult din banii investiti aici. Timp de trei luni, vei afla cum sa obtii vizibilitate si trafic de calitate pe Internet, cum trebuie sa arate afacerea ta aici, cum sa fii mai bun decat concurenta si sa folosesti mediul virtual ca platforma de pozitionare si de promovare a business-ului si a brand-ului personal.

Curs 1: Analiza business-ului curent – fiecare participant va face o analiza a stadiului in care se afla business-ul sau in acest moment.

Curs 2: Analiza concurentei si a publicului tinta.

Curs 3: Features. Advantages. Benefits – cum ne stabilim diferentiatorii si cum ii scoatem in evidenta.

Curs 4: Canale de promovare online

Curs 5: Masurarea performantei online.

Curs 6: Google AdWords.

Curs 7: Google AdWords.

Curs 8: Facebook Ads, Instagram, Linked In Ads.

Curs 9: Email Marketing, Marketing afiliat.

Curs 10: Oportunitati pe mobil.

Curs 11: Cum sa-ti alegi partenerii cu care sa colaborezi online (platforma, hosting, agentie etc.).

Curs 12: Test final – prezentare proiecte.