0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE MARKETING ONLINE AVANSATI

Cursul de marketing online avansati poate fi o continuare a celui de incepatori, dar poți opta pentru el si separat. In cele 12 saptamani vei invata despre cum sa evidentiezi in mod diferit fata de concurenta produsul sau serviciul promovat, vei sti cum sa comunici cu o agentie sau un specialist in domeniu si vei intelege Google AdWords, Facebook Ads si Google Analytics, astfel incat sa stii sa le setezi singur, dar si sa urmaresti rezultatele venite din acest canal.

Cursul este aplicat pe studii de caz concrete si probleme cu care se confrunta orice business in mediul online. Fiecare participant va avea teme aplicate pe business-ul propriu, astfel incat la sfarsitul cursului nu va ramane doar cu teorie, ci va vedea imbunatatiri palpabile in vanzarile sale online.

Componenta Advanced PayPerClick a cursului este dedicata celor car vor sa-si administreze conturile de Google AdWords sau Facebook Ads singuri, dar si celor care doresc sa inteleaga mai bine aceste canale de promovare, pentru a comunica mai bine cu specialistii sau agentiile cu care se colaboreaza.

Partea Advanced Analytics a cursului se adreseaza celor care sunt familiarizati cu platforma Google Analytics si vor sa descopere functiile mai avansate pe care aceasta le pune la dispozitie. Notiunile prezentate la curs te vor ajuta sa pui in practica tehnici si principii de tracking avansate, menite sa-ti usureze intelegerea afacerii din perspectiva online si sa iti imbunatateasca abilitatile profesionale. De-a lungul cursului vei invata cum poti folosi Google Tag Manager pentru structurarea si customizarea implementarilor Analytics.

Indiferent de bugetul investit in aceste canale, in decursul celor 12 saptamani, vei afla, prin intermediul studiilor de caz cum sa ai mai multe vanzari cu acelasi buget investit. Vom discuta despre setarile avansate ale unui cont AdWords, despre rapoartele pe care trebuie sa le urmariti, despre strategii prin care bugetul pay per click sa fie investit corect.

La sfarsitul acestui curs vei putea aplica pe business-ul propriu ce s-a discutat si vei vedea rezultate in eficienta campaniilor Google AdWords si Facebook Ads.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.400 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%.
Studenții beneficiaza de reducere.

PROFESOR MARKETING ONLINE AVANSATI

RALUCA RADU

ecom2
Raluca Radu are peste 12 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR, Owner MTH Digital si Co-organizator GPeC – cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 12 ani in strategii de digital marketing si business online, SEO, PPC (Google AdWords si Facebook Ads), marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si Google Analytics.

Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

ANDREI RADU

becheanu_bw
Andrei Radu este de 12 ani CEO & Founder GPeC – Cel Mai Important Eveniment de Comert Electronic din Romania si cea mai mare comunitate de magazine online romanesti – si Co-Fondator TRUSTED.ro – Programul National pentru Certificarea Magazinelor Online. Andrei este si unul dintre cei mai cunoscuti specialisti in User Experience & Customer Experience pentru magazine online, analizand de-a lungul carierei peste 1000 de magazine online din punct de vedere Usability cu impact de crestere a ratei de conversie.

Absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, a fost fascinat inca din studentie de comertul online care incepea sa prinda contur in Romania. De atunci, Andrei a scris peste 150 de articole despre e-commerce, fondand prima revista de e-commerce din Romania (Link2E-Commerce). Andrei Radu ofera consultanta de specialitate in ceea ce priveste piata de e-commerce din Romania si Europa Centrala si de Est si oportunitatile de afaceri existente pe aceste piete. De asemenea, Andrei este si trainer in zona de usability si customer experience in e-commerce, fiind invitat ca speaker sau lector la numeroase conferinte si workshop-uri de profil, recunoscute pe plan international.

PROGRAMA CURS

Curs 1
Test de nivel pentru stabilirea nivelului de predare in cadrul Cursului de Marketing Online pentru Avansati organizat de DallesGO. Detalii organizatorice.

Curs 2
Recapitulare KPI, Google Analytics, Google AdWords, Facebook Ads – notiuni de baza si exercitii practice.
2. SEO partea I – SEO on-site. Link building si exercitii practice.

Curs 3
Google Analytics – Principalele rapoarte Google Analytics. Segmente in Google Analytics. Rapoarte personalizate. Multichannel Funnel. Attribution Modelling. Google Tag Manager. Custom Dimensions. Custom and Calculated Metrics. Channel Grouping. Enhanced E-Commerce.

Curs 4
Google AdWords de la Basic la Advanced. Optimizarea campaniilor de Google AdWords Search & Display. Exercitii practice.

Curs 5
Google AdWords de la basic la advanced – Optimizarea campaniilor Google AdWords Display. Remarketing. Youtube. Setari de baza Google AdWords. AdWords Account Checklist. Structura contului.

Curs 6
Google AdWords Display Network si Youtube Ads de la Basic la Advanced. Remarketing. Principalii KPI pentru optimizarea campaniilor. Studii de caz si exemple de campanii.

Curs 7
Social media marketing si Facebook Ads – recapitularea principiilor de baza si principalilor KPI. Exercitii practice.

Curs 8
Content Marketing. Email Marketing. Affiliate Marketing. Community marketing.

Curs 9
Facebook. Social Media. Instagram. Crearea de continut text, foto si video pentru campanii de marketing online eficiente.

Curs 10
User Experience pentru landing page-uri de succes in campaniile de marketing.

Curs 11
Buyer Persona. Gândirea strategiei de marketing online si impartirea bugetului de marketing online. Backtrackingul strategiei de la KPI si planificarea bugetului.

Curs 12
Test final si tema practica de final.