0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE MARKETING ONLINE AVANSATI

Cursul de marketing online avansati poate fi o continuare a celui de incepatori, dar poți opta pentru el si separat. In cele 12 saptamani vei invata despre cum sa evidentiezi in mod diferit fata de concurenta produsul sau serviciul promovat, vei sti cum sa comunici cu o agentie sau un specialist in domeniu si vei intelege Google AdWords, Facebook Ads si Google Analytics, astfel incat sa stii sa le setezi singur, dar si sa urmaresti rezultatele venite din acest canal.

Cursul este aplicat pe studii de caz concrete si probleme cu care se confrunta orice business in mediul online. Fiecare participant va avea teme aplicate pe business-ul propriu, astfel incat la sfarsitul cursului nu va ramane doar cu teorie, ci va vedea imbunatatiri palpabile in vanzarile sale online.

Componenta Advanced PayPerClick a cursului este dedicata celor car vor sa-si administreze conturile de Google AdWords sau Facebook Ads singuri, dar si celor care doresc sa inteleaga mai bine aceste canale de promovare, pentru a comunica mai bine cu specialistii sau agentiile cu care se colaboreaza.

Partea Advanced Analytics a cursului se adreseaza celor care sunt familiarizati cu platforma Google Analytics si vor sa descopere functiile mai avansate pe care aceasta le pune la dispozitie. Notiunile prezentate la curs te vor ajuta sa pui in practica tehnici si principii de tracking avansate, menite sa-ti usureze intelegerea afacerii din perspectiva online si sa iti imbunatateasca abilitatile profesionale. De-a lungul cursului vei invata cum poti folosi Google Tag Manager pentru structurarea si customizarea implementarilor Analytics.

Indiferent de bugetul investit in aceste canale, in decursul celor 12 saptamani, vei afla, prin intermediul studiilor de caz cum sa ai mai multe vanzari cu acelasi buget investit. Vom discuta despre setarile avansate ale unui cont AdWords, despre rapoartele pe care trebuie sa le urmariti, despre strategii prin care bugetul pay per click sa fie investit corect.

La sfarsitul acestui curs vei putea aplica pe business-ul propriu ce s-a discutat si vei vedea rezultate in eficienta campaniilor Google AdWords si Facebook Ads.

Un modul are 12 saptamani si costa 3.200 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
*Pentru plata integrală beneficiați de o reducere de 10%.
Studenții beneficiaza de reducere.

PROFESOR MARKETING ONLINE AVANSATI

RALUCA RADU

ecom2
Are peste 11 ani de experienta in marketing online si e-commerce. Raluca este Country Manager ANSWEAR si Co-organizator GPeC – Gala Premiilor eCommerce, cel mai important eveniment e-commerce din Romania. Raluca are o experienta de peste 11 ani in strategii de digital, online marketing, SEO, PPC, marketing afiliat, optimizarea ratei de conversie si, Google Analytics.
Printre cele mai importante functii ocupate de Raluca, o mentionam pe cea de Country Manager Romania pentru OLX.ro & Autovit.ro – Naspers Classifieds din 2010 pana in 2013, dar si pe cea de Director de Marketing al F64. De asemenea, Raluca s-a implicat activ in sustinerea mediului antreprenorial din zona de tehnologie, fiind unul dintre initiatorii conferintei de antreprenoriat web si tehnologie din Europa de Est – How To Web.

MARIAN BECHEANU

becheanu_bw
Pasionat de Marketing Online si activ in acest domeniu de peste 5 ani, Marian Becheanu a dezvoltat de-a lungul timpului campanii de Pay Per Click (Google AdWords, Facebook Ads, Video Ads & Linkedin Ads) pentru business-uri din toate segmentele de piata: Auto, Fashion, Servicii, Home-deco & garden, Food etc. A obtinut certificari Google AdWords si Google Analitics, iar momentan, ca Analytics Manager la Ringier AG implementeaza tehnici avansate de tracking prin Google Tag Manager si Javascript pe site-urile din portofoliu (elle.ro, unica.ro, viva.ro, libertatea.ro, ejobs.ro, imobiliare.ro etc.).

Este dedicat strategiilor menite sa creasca rezultatele si veniturile clientilor, fiind foarte atent la detaliile din campaniile pe care le deruleaza, testand diferite ipoteze, astfel incat sa imbunatateasca ROI-ul (Return On Investment) brandurilor de top cu care lucreaza. De asemenea, are experienta in implementari customizate de Analytics, atat pe web, cat si in aplicatii native de mobile prin Google Tag Manager, dar si in dezvoltarea si implementarea strategiilor de Search Engine Optimisation (SEO) specifice pentru fiecare tip de business.

PROGRAMA CURS

Curs 1: Google AdWords, de la basic la advanced
– Recapitulare: Search. Display. Remarketing. YouTube.
– Google AdWords – setari de baza
– AdWords Account Checklist

Curs 2: Search
– Competitia: pe care concurenti trebuie sa ma concentrez, cum sa evit cresterea CPC-ului, cum sa am o rata de conversie de pe pozitii joase
– Cuvinte cheie. Structura contului. Reclame care iti cresc CTR-ul si scad CPC-ul
– See Search Terms Report
– Setari avansate pentru campaniile de cautare

Curs 3: Search
– Analiza si optimizarea campaniilor Search

Curs 4: Display
– Setari avansate pentru campaniile de Display
– Remarketing. Campanii avansate de remarketing
– Analiza si optimizarea campaniilor Display
– Exemple de campanii profitabile de Display

Curs 5: YouTube + Landing pages
– Cum faci ca YouTube sa fie profitabil pentru tine
– Vanzarile se intampla datorita landing page-ului si a produsului
– Relatia dintre cuvinte, reclame, landing page

Curs 6: Mobile + Rapoarte avansate
– Strategii AdWords pentru campaniile de mobil
– Rapoarte si segmentari necesare pentru cresterea ratei de conversie
– AdWords Editor

Curs 7: Google Analytics setari de baza
– Setari (remarketing lists, search console, etc)
– Google Analytics third party linking
– Analytics Account Checklist
– Dashboards

Curs 8: Collection and data quality
– Custom dimensions
– Custom and calculated metrics
– Channel groupings

Curs 9
– Rapoarte custom
– Attribution modeling
– Segmentari
– Principii avansate de tracking

Curs 10: Enhanced Ecommerce
– Prezentare rapoarte (promotii interne, performanta produselor)
– Detalii implementare
– Actiuni bazate pe datele colectate

Curs 11: Google Tag Manager
– Impact in business
– Adwords si Analytics in Tag Manager
– Implementari avansate de tracking

Curs 12: Mobile, studii de caz si concluzii
– Analytics SDK vs GTM
– Studii de caz pe mobile
– Concluzii finale