0769 041 711
info@dallesgo.ro

CURSUL DE STILISM INCEPATORI

Prima impresie nu se uita niciodata! Stilul personal imprimat in hainele pe care le porti si in titudinea afisata este cartea ta de vizita. Cursul se adreseaza celor care iau moda in serios si o folosesc zilnic ca limbaj de exprimare.

  Fashion is what you’re offered four times a year by designers. And style is what you choose.

LAUREN HUTTON

Sub indrumarea Irinei Markovits, vei descoperi cum sa-ti conturezi un stil vestimentar individualizat prin explorarea notiunilor de personal styling, intelegand in acelasi timp lumea si industria modei, dar si impactul tendintelor de sezon asupra garderobei proprii. Vei afla cum se construieste si ce comunica un look si felul in care elementele caracte ristice perioadelor din istoria modei pot transforma o tinuta. Vei invata sa identifici si sa pui in valoare diverse siluete si conformatii, sa te joci cu paleta cromatica in acord cu pigmentatia pielii, sa accesorizezi corect, sa stabilesti o legatura puternica intre personalitate si vestimentatie.

Modulul INCEPATORI are 12 saptamani si costa 2.800 lei, achitabili în 2 rate*
Cursurile se tin in timpul saptamanii, după ora 18:30.
Pentru plata integrală beneficiati de o reducere de 10%.

IRINA MARKOVITS

DSC_0644 modif
Irina Markovits este fondatoarea primului birou de consultanta de stil din Romania, Image Matters. Are o lunga experienta in consultanta de imagine si ca stilist a lucrat pentru proiecte cu cele mai importante branduri de moda si locatii de shopping, cum ar fi Baneasa Shopping Mall, Mall Vitan si Plaza Mall, Stefanel, Debenhams, New Look, Molecule-F, I.D. Sarrieri, Marella by MaxMara, Coccinelle, La Redoute, TinaR, Moja.ro , dar si pentru aparitia in juriul emisiunii “Shoppingul, pasiunea mea”. Referintele sale profesionale includ certificarea de Consultant de Imagine primita din partea Colour Me Beautiful UK, cea mai prestigioasa scoala de consultanta de stil si imagine din Europa, instruirea in Fashion & Image Styling de catre Limperts Academy of Design din Marea Britanie, precum si calitatea de membru asociat al Association of Image Consultants International din Statele Unite.

  Fashion is what you’re offered four times a year by designers. And style is what you choose.

LAUREN HUTTON

In portofoliul ei s-au strans peste 450 de clienti individuali, la care se adauga clienti corporate (Procter&Gamble, Orange, Holcim, Ewopharma, Petrom/ OMV, OTP Bank), partide politice si agentii de advertising, care au beneficiat de traininguri de imagine profesionala. Blogul ei, StyleDiary.ro, este unul dintre cele mai cunoscute si mai longevive din blogosfera romaneasca. Activitatea sa de jurnalist de moda din ultimii 10 ani a inclus colaborari cu revistele The One, Tabu, Story, Fashionandbeauty.ro.

Vom face impreuna sesiuni de shopping asemenea celor din emisiunea “Fashion Police”. In fata rafturilor cu haine din magazine, tu vei sti ce piese sa alegi pentru a crea un total look dupa un brief fictiv. Vei sti, de asemenea cum sa alegi haine pentru un potential client, tinand cont de stilul, silueta, cromatica si accesoriile care i se potrivesc. La finalul cursului vei sti cum sa organizezi o garderoba, cum sa faci shopping inteligent, cum sa compui o tinuta si, de ce nu, cum sa imbraci un client.

Industria modei (4 sedinte)
Curs 1
Industria si lumea modei. Capitalele modei si saptamanile modei: New York, Londra, Milano, Paris. Stiluri caracteristici, designeri importanti. Nivelurile modei: Haute Couture, industria de lux, pret-a-porter/ ready to wear, diffusion lines, mass-market fashion. Meseriile modei: design, retail, stilism, jurnalism, blogging. Diferentele dintre stilism editorial, stilism personal, stilism comercial, stilism de catwalk.

Curs 2
Tendințele. Identificarea unui trend: elemente, detalii, caracteristici. Inspirație pentru trenduri. Ciclicitatea și ritmurile modei. Evaluarea și actualizarea unui look.

Curs 3
Perioade și momente importante din moda secolului XX. Prima jumătate a secolului XX: anii 1900 – 1950

Curs 4
Perioade și momente importante din moda secolului XX. A doua jumătate a secolului XX: anii 1960 – 2010

Stil si comunicare (2 sedinte)
Curs 5
Componente si instrumente pentru crearea unui look. Crearea unei “povesti”: moodboard si conceptboard. Echilibrul vizual: simetrie si asimetrie, atmosfera, detalii.

Curs 6
Proiect: exercitiu de creativitate. Crearea unui moodboard sau conceptboard, la alegere din urmatoarele subiecte: o perioada din istoria modei, recreata astazi; tabloul unei tendinte fashion din sezonul AW 2012; una din saptamanile modei din sezonul AW 2012.

Elemente de stil personal (4 sedinte)
Curs 7
Identificarea conformatiilor feminine. Tipuri de siluete si proportii corporale. Folosirea detaliilor vestimentare pentru reconturarea/ echilibrarea siluetei. Influenta proportiilor in alegerea imprimeurilor, bijuteriilor, accesoriilor.

Curs 8
Identificarea tipologiilor cromatice. Teoria culorilor. Caracteristicile culorilor: temperatura, luminozitate, intensitate, contrast. Alegerea culorilor in functie de carnatie (pigmentatie). Combinatiile cromatice: recomandari, teme, tipuri de scheme cromatice; ton sur ton, monocromatic, multicolor, color blocking.
Curs 9
Accesoriile. Stiluri și preferințe personale. Reguli de purtare și alegere. Creare de iluzii optice. “Necesarul” de accesorii.

Curs 10
Stiluri vestimentare personale: arhetipuri (clasic, romantic, sport, contemporan samd.) si hibrizi stilistici. Legatura dintre personalitate si alegerea vestimentatiei. Identificarea si dezvoltarea stilului vestimentar propriu.

Curs 11
Tema practica: creare si styling de tinute intr-un magazin de profil, conform unui brief – outfit creation session

Curs 12
Tema practica: creare si styling pentru doua tinute proprii, , tinand cont de stil, silueta, cromatica, accesorii. Sesiune de evaluare de look si feedback final.